بازی با رنگ طلایی

معرفی ب‌ام‌و X2 گلدپلی

9 بهمن 1400 14:56

در بازاری که اغلب خودروهای سفارش ویژه با پکیج مشکی تولید می‌شوند، ب‌ام‌و جرات به خرج داده و سبکی متفاوت را خلق کرده است. داریم درباره یکی از خاص‌ترین ویرایش‌های شاسی‌بلند X2 موسوم به تیپ GoldPlay صحبت می‌کنیم که قرار است در مراسم مت‌گالا به نمایش دربیاید.

استفاده از کلمه Gold برای این خودرو اتفاقی نبوده است. ب‌ام‌و در بخش‌‌های مختلفی از طراحی آن از رنگ طلایی استفاده کرده است.استفاده از کلمه Gold برای این تریم خاص از ب‌ام‌و X2 اتفاقی نبوده است. ب‌ام‌و در بخش‌‌های مختلفی از طراحی آن از رنگ طلایی استفاده کرده است. مانند جلوپنجره، روکش آینه‌ها، تزئینات روی رینگ‌ها و البته نوارهای روی بدنه که تبدیل به یک الگوی خاص هندسی شده‌اند. حتی داخل کابین نیز می‌توان رگه‌هایی از رنگ طلایی را نیز روی کنتراست صندلی‌ها و البته داشبورد با همان خطوی آشنای روی بدنه پیدا کرد.

اگر احساس می‌کنید این حجم از رنگ طلایی برای شما زیاد است، ب‌ام‌و یک نمونه ساده‌تر از همین خودرو را هم ارائه داده که رنگ طلایی فقط در تزئینات روی رینگ آن دیده می‌شود.

صرف‌نظر از طراحی گرافیکی مدل جدید، تمام تولیدات این سری مجهز به پکیج سفارشی M Sport هستند. یعنی پکیجی که اول از همه آیرودینامیک خودرو را به لطف سپرهای جدید، رکاب و اسپلیتر تقویت می‌کند. البته به خوبی می‌توان وجود هواکش‌های بیشتر را نیز در این مدل تشخیص داد.

ب‌ام‌و X2 گلدپلی

زیر پوست آن هم سیستم تعلیق M وجود دارد که 10 میلی‌متر ارتفاع کمتر نسبت به ویرایش استاندارد دارد. رینگ‌های 19 اینچی M و صندلی‌های مسابقه‌ای نیز از دیگر ویژگی‌های خاص X2 جدید هستند.

شرکت می‌گوید قصد دارد ویرایش GoldPlay را در بازار آمریکای شمالی نیز عرضه کند، ولی در قالب مدل ساده‌تر که المان‌های طلایی آن کمتر است. اما در مقابل نمایندگی آمریکا اقدام به عرضه مدل‌های خاص با رنگ‌های ویژه می‌کند که در بازار اروپایی دیده نمی‌شوند.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران