با تزئینات الهام گرفته شده از موتورهای مسابقه‌ای

دوچرخه برقی Super73 برای ادای احترام به دوکاتی

20 بهمن 1400 13:39

شرکت Super73 که در کالیفرنیا واقع شده و از سال 2016 به ساخت موتورسیکلت و دوچرخه­‌های برقی اشتغال دارد، یک مدل منحصربه‌فرد را برای گرامیداشت تاریخ برند دوکاتی رونمایی کرده است.

شرکت Super73 در بیانیه­‌ای رسمی، این محصول ویژه را ادای احترام به برند ایتالیایی دوکاتی دانسته که از سال 1926 در مسابقات حضور دارد.بدنه این محصول با ترکیب قرمز برای سازه اصلی و جزئیات طلایی برای پدال‌ها، چرخ­دنده‌­ها و دوشاخ تزئین شده که الهام گرفته از مدل‌های مسابقه‌ای برند دوکاتی است. بد نیست بدانید که قبل از انجام فرآیند آنودایز روی دوشاخ، این قطعه پولیش خورده و برس کاری شده تا به روکش Kashima شباهت بیشتری پیدا کند.

روکش ضد لغزش صندلی با جزئیات قرمز، ترمزهای چهار پیستون Magura MT5 با دیسک‌­های 203 و 180 میلی‌متری در محورهای جلو و عقب، تایرهای Tropper، دستگیره‌­های Blain و طرح رینگ‌ها با شباهت به محصولات کلاسیک دوکاتی، از دیگر ویژگی‌­های فنی و ظاهری این دوچرخه منحصربه‌فرد است.

دوچرخه برقی Super73 برای ادای احترام به دوکاتی

ظاهر این محصول، شبیه مدل Super73-ZX با قیمت 2,195 دلار به نظر می‌رسد، که باتری 615 وات­ ساعت به همراه داشته و می‌­تواند تا شعاع 56 کیلومتر پیمایش کند. البته در هنگام معرفی این محصول سفارشی، به شباهت ظاهری یا ساختاری با مدل مذکور اشاره‌­ای نشده است.

شرکت Super73 در بیانیه­‌ای رسمی، این محصول ویژه را ادای احترام به برند ایتالیایی دوکاتی دانسته که از سال 1926 در مسابقات حضور دارد. بد نیست بدانید Super73 در گذشته دوچرخه‌های سفارشی دیگری را براساس مدل‌های هاتویلز و پورشه 935 قهرمان لمان 1979 ساخته است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران