• سدان برقي لکسوس
  • سدان برقي لکسوس
  • سدان برقي لکسوس

جانشینی برای مدل IS

انتشار اولین تصاویر از سدان برقی لکسوس

20 بهمن 1400 14:04

اخیرا عکس‌های جدیدی از کانسپت سدان برقی لکسوس در فضای مجازی منتشر شده است، که نمای بیش‌تری از آن را نشان می‌دهند. تا قبل از این، تنها نمایی کلی از بخش جلویی این کانسپت دیده شده بود؛ اما اکنون قسمت‌های کناری و پشتی نیز به چشم می‌خورند‌.

در بخش کناری خودرو، شباهتی با لکسوس IS به چشم می‌خورد؛ خط سقف‌ها مشابهند و چراغ‌های عقب هر دو آن‌ها به شکل Y است.در بخش جلویی خودرو، کاپوت با شیب زیادی به سمت پایین خم شده است. طبق استانداردهای خودروهای برقی، ورودی‌‌های قسمت جلو بسیار بزرگ هستند. طرفین کاپوت، فرورفتگی‌ای دیده می‌شود که به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو باشد‌؛ اما یک نوار باریک نیز وجود دارد که کار چراغ جلو را انجام می‌دهد‌.

در بخش کناری خودرو، شباهتی با لکسوس IS به چشم می‌خورد؛ خط سقف‌ها مشابهند و چراغ‌های عقب هر دو آن‌ها به شکل Y است. اما کانسپت جدید تهاجمی‌تر طراحی شده و دماغه آن رو به پایین است. بیش‌ترین تفاوت‌ها در قسمت پایینی بدنه یافت می‌شود؛ خروجی‌هایی پشت چرخ‌های جلو برای کانسپت برقی در نظر گرفته شده است.

سدان برقی لکسوس

با نگاهی به زاویه سه رخ عقب، می‌توان به خوبی خروجی‌های تعبیه شده در پشت گلگیرهای جلو را دید که تا ستون C کشیده شده‌اند. این ویژگی، جلوه بصری خودرو را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. در بخش عقب، یک بال اردکی (ducktail) تعبیه شده است.

در تصاویر منتشر شده، هیچ اگزوزی دیده نمی‌شود؛ به همین خاطر نتیجه می‌گیریم که طراحان لکسوس یک خودرو تمام الکتریکی را طراحی کرده‌اند. البته ممکن است این کانسپت یک پلاگین‌هیبرید (PHEV) با اگزوزهای مخفی باشد.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران
Maximilian 1400/11/21
سلام و درود! اگر قابلیت پروفایل را(البته تصاویر مناسب) اضافه کنید ،‌ تبلیغات بیشتری انجام دهید و امکان ثبت نام با ایمیل معتبر را در دسترس قرا دهید به شخصه باما را به سایت همسایه اش(پدال) ترجیح میدهم. صد البته بایستی از دیدگاه های نامناسب جلوگیری هم بشود. یاعلی 🌷
پاسخ
0
0
0