• تبديل لندرور ديفندر کلاسيک به شاسي‌بلند برقي
  • تبديل لندرور ديفندر کلاسيک به شاسي‌بلند برقي
  • تبديل لندرور ديفندر کلاسيک به شاسي‌بلند برقي

احیای پیرمرد دوست‌داشتنی با موتور تسلا

تبدیل لندرور دیفندر کلاسیک به شاسی‌بلند برقی

22 بهمن 1400 11:08

شرکت E.C.D. اتوموتیو که در ایالت فلوریدا فعالیت دارد، نامی آشنا برای علاقمندان لندرور دیفندر کلاسیک است. این شرکت تاکنون چندین نمونه از آفرودر محبوب را با تجهیزات مدرن و پیشرانه 8 سیلندر همراه کرده، اما جدیدترین پروژه کمپانی مذکور با دفعات قبلی متفاوت است.

E.C.Dمجموعه باتری 100 کیلووات ساعت و یک موتور برقی ساخت تسلا به قدرت 450 اسب‌­بخار به این لندرورها نیرو می‌بخشد.. اتوموتیو دو دستگاه لندرور دیفندر را از شر موتور درون­‌سوز و بخش‌های جانبی یعنی جعبه‌دنده، مخزن سوخت و سیستم اگزوز خلاص کرده و در عوض، مجموعه باتری 100 کیلووات ساعت و یک موتور برقی ساخت تسلا به قدرت 450 اسب‌­بخار را روی آن‌ها نصب کرده است.

از آنجا که با لندرور دیفندر طرف هستیم، نیروی موتور همچنان به تمام چرخ‌ها منتقل می­‌شود. سیستم تعلیق بادی مورد بروزرسانی قرارگرفته، در حالی‌که از تایرهای چهار فصل ساخت بی­‌اف گودریج برای پوشش رینگ‌ها استفاده شده است.

شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت دیفندر برقی به 5 ثانیه رسیده، درحالی‌که حداکثر سرعت به 352 کیلومتر برساعت افزایش یافته است.

تبدیل لندرور دیفندر کلاسیک به شاسی‌بلند برقی

رنگ خاکستری Cool Khaki بدنه، ترمزها و محورهای تقویت­‌شده و همچنین روکش مشکی و بژ چرم و تریم قطعات چوبی در کابین، از مهمترین تغییرات یکی از دو محصول E.C.D. اتوموتیو به نام Project Britton است.

خودروی دوم که Project Morpheus نام گرفته، به واسطه نصب دیفرانسیل لغزش-محدود، حفاظ جلو، ریل سقفی و چراغ‌های اضافه، آمادگی بیشتری برای آفرود دارد. در کابین این خودروی شش نفره از تریم چوب خبری نیست، هرچند که سیستم صوتی مدرن و روکش چرم صندلی‌­ها را می‌توان مشاهده کرد.

تبدیل لندرور دیفندر کلاسیک به شاسی‌بلند برقی

آقای الیوت هامبل موسس E.C.D. اتوموتیو، هدف از اعمال تغییرات روی لندرور دیفندر را تلاش برای حفظ نمونه‌­های قدیمی و ادامه حیات آن‌ها دانسته است.

دیدگاه کاربران