معرفی آئولوس مکس نسخه دارک نایت ادیشن

برند آئولوس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌­های دانگ‌فنگ، از سال 2021 سدان آئولوس را روی پلتفرم CMP تولید می‌­کند. حال این شرکت اکنون نسخه نایت ادیشن از مدل هیبرید MAX را معرفی کرده است تا کمی هیجان به این سدان میان‌سایز تزریق کند.

قوای محرکه آئولوس مکس دارک نایت ادیشن در نسخه هیبرید از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ به قدرت 163 اسب­‌بخار و یک موتور برقی (روی محور جلو) به قدرت 174 اسب­‌بخار تامین می­‌شود.برای هماهنگی ظاهر MAX دارک نایت ادیشن با نام این خودرو، بدنه با رنگ مشکی مات پوشانده شده است، درحالی‌که جزئیات سپرهای جلو و عقب، حاشیه شیشه­‌های جانبی، لبه رکاب­‌ها و بخشی از درهای جلو و عقب نیز با نوارهای طلایی رنگ تزئین شده است. باله عقب، دیفیوزر عقب و رینگ‌های مشکی چند پره با تایرهای 215/50 R17 نیز این مجموعه را تکمیل می­‌کند. زمینه تیره چراغ‌های عقب و چهار خروجی اگزوز از دیگر نکات قابل اشاره در نمای عقب است که البته این مورد اخیر واقعی به نظر نمی­‌رسد.

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای آئولوس مکس دارک نایت ادیشن به ترتیب 4.817، 1.89، 1.475 و 2.77 متر اعلام شده است.

طراحی فضای کابین آئولوس مکس دارک نایت ادیشن با نسخه استاندارد تفاوتی ندارد و تنها روکش چرم مشکی برای صندلی­‌ها و فرمان به همراه دوخت نارنجی به عنوان ویژگی انحصاری این مدل جلب نظر می­‌کند. نمایشگر 10.25 اینچی مرکزی هم از مواردی شامل شرایط مسیر، مسیریاب ماهواره‌ای، بلوتوث و تشخیص چهره راننده پشتیبانی می­‌کند.

آئولوس مکس نسخه دارک نایت ادیشن

از میان امکانات رفاهی آئولوس مکس دارک نایت ادیشن می‌­توان به دوربین 360 درجه، سنسورهای عقب، کروزکنترل، سنسور فشار تایر، استارت ریموت، چند حالت رانندگی، ورود بدون کلید، تنظیم برقی صندلی‌­ها، 11 بلندگو ساخت Zunbao، چراغ همراهی و خروجی تهویه برای سرنشینان عقب اشاره کرد.

قوای محرکه آئولوس مکس دارک نایت ادیشن در نسخه هیبرید از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ به قدرت 163 اسب­‌بخار و یک موتور برقی (روی محور جلو) به قدرت 174 اسب­‌بخار تامین می­‌شود. سیستم انتقال قدرت نیز جعبه‌دنده E-CVT انتخاب شده، که برای خودروهای هیبرید تطبیق یافته است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز از سوی سازنده برابر با 5.29 لیتر اعلام شده است.

آئولوس مکس نسخه دارک نایت ادیشن

سیستم تعلیق در محورهای جلو و عقب به ترتیب مک‌­فرسون مستقل و مولتی‌لینک مستقل طراحی شده است.

خبرنگار رسانه چینی از واکنش سریع و به موقع موتور برقی و عملکرد مناسب سیستم تعلیق سخن گفته است، درحالی‌که راحتی سواری و کیفیت متریال کابین می‌­توانست بالاتر باشد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : inf.news

برای اطلاع از اخبار روز خودرو، ایمیل خود را وارد نمایید

اطلاعات شما به درستی ثبت گردید
آخرین اخبار دنیای خودرو از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
مشکلی رخ داده است لطفا چند لحظه بعد مجددا تلاش کنید