• نسخه اروپايي جيپ گرندچروکي
  • نسخه اروپايي جيپ گرندچروکي
  • نسخه اروپايي جيپ گرندچروکي
  • نسخه اروپايي جيپ گرندچروکي
  • نسخه اروپايي جيپ گرندچروکي

مجهز به پیشرانه هیبریدی

معرفی نسخه اروپایی جیپ گرندچروکی

1 اسفند 1400 11:04

یکی از معدود شاسی­‌بلندهای آمریکایی که در قاره اروپا به فروش می‌­رسد، برای سال 2022 نو نوار شده است. جیپ گرندچروکی در دو نسخه استاندارد و L با بدنه کشیده در ایالات متحده به فروش می­‌رسد، اما اکنون نسخه پنج نفره آن در مدل 4xe در قاره سبز  معرفی شده است.

قیمت نسخه Exclusive Launch Edition از جیپ گرند چروکی 4xe در ایتالیا برابر با 94 هزار یورو تعیین شده است. این خودروی پلاگین-هیبرید به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ و یک جفت موتور برقی مجهز شده است، که در مجموع 375 اسب­‌بخار قدرت و 637 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار آن قرار می­‌دهد.

نکته مهم این‌که این خودرو در ایالات متحده با پیشرانه شش یا هشت سیلندر هم قابل خریداری است، ولی این‌گونه موتورها به علت مالیات سنگین و قوانین آلایندگی، دیگر در اروپا جایگاهی ندارند.

جیپ گرند چروکی 4xe می­‌تواند تا شعاع 51 کیلومتر در حالت تمام برقی حرکت کند، که بیشتر از مسافت 40 کیلومتر اعلام شده برای همتای موجود در بازار آمریکا است.

نسخه اروپایی جیپ گرندچروکی

نمونه حاضر در تصاویر از تریم Exclusive Launch Edition انتخاب شده است، که تا 30 مارس قابل سفارش بوده و بسیاری تجهیزات اضافه شامل رینگ‌های 21 اینچی و یک نمایشگر 10.25 اینچی برای سرنشین جلو را نیز به همراه دارد.

خریداران جیپ گرند چروکی PHEV می­‌توانند یکی از چهار رنگ قرمز Velvet، خاکستری Baltic، سفید Bright یا مشکی Diamond را برای بدنه این خودرو سفارش دهند. البته سقف تمامی نمونه­‌ها به رنگ مشکی بوده و جزئیات کروم نیز روی بدنه نصب خواهد شد.

نسخه اروپایی جیپ گرندچروکی

نمایشگر لمسی و صفحه پشت آمپر 10.1 اینچی، سیستم صوتی McIntosh به قدرت 950 وات با 19 بلندگو، شارژر بی‌سیم و نورپردازی LED، بخشی از امکانات جیپ گرند چروکی 4xe است.

قیمت نسخه Exclusive Launch Edition از جیپ گرند چروکی 4xe در ایتالیا برابر با 94 هزار یورو تعیین شده است. در مقام مقایسه بد نیست بدانید مدل پایه ب‌ام‌و X5 xDrive45e در این کشور با قیمت 84 هزار یورو به فروش می‌رسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران