• فراري 296GTB آرجنتينو سيراکوزا
  • فراري 296GTB آرجنتينو سيراکوزا
  • فراري 296GTB آرجنتينو سيراکوزا

آخرین عضو سری Cavalcade

معرفی فراری 296GTB آرجنتینو سیراکوزا

8 اسفند 1400 15:50

به منظور گرامیداشت گذر یک دهه از اولین دور برگزاری رویداد Cavalcade، فراری سری ویژه‌­ای را براساس مدل 296GTB به علاقمندان معرفی کرده است. تاکنون چهار نسخه از خودروهای فراری، تحت سری مذکور معرفی شده ولی پنجمین و آخرین عضو، با نام آرجنتینو سیراکوزا رونمایی شده است.

تاکنون چهار نسخه از خودروهای فراری، تحت سری Cavalcade معرفی شده ولی پنجمین و آخرین عضو، با نام آرجنتینو سیراکوزا رونمایی شده است.خودروساز ایتالیایی اعلام نموده که این محصول را با تاثیر از سومین دور Cavalcade در سال 2014 طراحی کرده، رویدادی که با حضور مالکان خودروهای فراری در یکی از جزایر زیبای مدیترانه یعنی سیسیلی برگزار شد.

شماره 39 روی درهای آرجنتینو سیراکوزا نقش بسته است، درحالی‌که پرچم آمریکا روی در راننده و پرچم ایتالیا روی در سرنشین دیده می‌­شود. گذشته از تمام این‌ها، باید به ترکیب رنگ زیبایی اشاره کرد که برای تزئین بدنه آرجنتینو سیراکوزا مورد استفاده قرار گرفته است. این رنگ از ترکیب نقره‌­ای و طلایی حاصل شده و بنابر اعلام فراری، یادآور تابش نور خورشید بر بناهای مرمرین ایتالیاست.

هنوز مشخص نیست که رویداد Cavalcade در سال 2022 در چه مکانی برگزار خواهد شد، اما به رسم سال‌های گذشته، مالکان خودروهای فراری پس از پرداخت ورودیه به مبلغ 30 هزار دلار، خودرو را به محل برگزاری این رویداد چهار روزه حمل خواهند کرد.

فراری 296GTB آرجنتینو سیراکوزا

البته مالکیت فراری و پرداخت پول تنها شروط لازم برای حضور در این رویداد نخواهد بود، چراکه شرکت‌­کننده باید از سوی فراری به صورت رسمی دعوتنامه دریافت کرده باشد.

با توجه به قیمت و شرایط استثنایی پنج عضو سری Cavalcade، توقع نداریم که به این زودی شاهد حضور یکی یا همه آن‌ها در این رویداد باشیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران