• اکسيد TXL نسخه Lingyun S
  • اکسيد TXL نسخه Lingyun S
  • اکسيد TXL نسخه Lingyun S

عرضه در نیمه اول 2022

معرفی اکسید TXL نسخه Lingyun S

7 فروردین 1401 15:57

به تازگی تصاویر نسخه Lingyun S از اکسید TXL توسط برند مادر یعنی چری، منتشر شده است.

این خودرو که به عنوان رقیب بی­‌وای­‌دی تانگ، هونگچی HS5 و فولکس‌­واگن تیگوان L شناخته می­‌شود، در نیمه اول سال 2022 عرضه خواهد شد. ابعاد اکسید TXL نسخه Lingyun S در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.69، 1.885، 1.73 و 2.715 متر اعلام شده است.

این خودروی چینی به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ GDI مجهز شده است، که 261 اسب­‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه تر و سامانه چهار چرخ محرک به چرخ‌ها منتقل می­‌کند. شتاب صفر تا صد اکسید Lingyun S TXL با این پیشرانه، 6.58 ثانیه اعلام شده است.

ظاهر نسخه Lingyun S به واسطه برخی موارد همچون جلوپنجره جدید، ریل سقفی، نوار کرومی حاشیه شیشه­‌های جانبی، حاشیه متفاوت مه­‌شکن­‌های جلو، رینگ‌های 19 اینچی مشکی، کالیپر ترمزهای قرمز و زمینه تیره چراغ‌های عقب، از اکسید TXL استاندارد متمایز شده است.

در فضای کابین این نسخه نیز با قطعات کروم، روکش جیر برای برخی قسمت‌ها و لوگوی super power روی داشبورد سمت سرنشین روبرو هستیم. ویژگی­‌های اصلی دیگر شامل دو نمایشگر و فرمان D کات نیز قابل مشاهده است.

اکسید TXL نسخه Lingyun S

اکسید Lingyun S TXL به سامانه ایمنی دستیار راننده ADAS، سامانه چهار چرخ محرک هوشمند BorgWarner و جدیدترین نسخه از سیستم پایداری Bosch مجهز شده است.

این خودرو که به عنوان رقیب بی­‌وای­‌دی تانگ، هونگچی HS5 و فولکس‌­واگن تیگوان L شناخته می­‌شود، در نیمه اول سال 2022 عرضه خواهد شد.

دیدگاه کاربران