• اکسيد RX اليت اديشن
  • اکسيد RX اليت اديشن
  • اکسيد RX اليت اديشن
  • اکسيد RX اليت اديشن

قیمت پایه 21 هزار دلار

معرفی اکسید RX الیت ادیشن

6 شهریور 1403 18:05

اکسید RX از سال 2023 در چین به فروش می‌رسد. البته مشتریان چینی این کراس‌اور کوپه را با نام یائوگوانگ می‌شناسند.

بنابر اطلاعات سایت Best Selling Cars Blog، اکسید RX با فروش 12,414 دستگاه در فاصله ژانویه تا جولای 2024، به جایگاه پرفروش‌ترین محصول اکسید دست یافته است. اکنون نسخه تازه‌ای از این خودرو با لقب الیت ادیشن (Elite Edition) برای ورود به بازار آماده می‌شود.

طراحی و امکانات اکسید RX الیت ادیشن

اکسید RX الیت ادیشن به واسطه طراحی متفاوت جلوپنجره، نوار کرومی کنار چراغ‌های جلو و یک رنگ جدید یعنی سبز تیره متالیک، از نسخه عادی متمایز شده است. بدنه این خودرو بر رینگ‌های 20 اینچی استوار می‌شود.

اکسید RX الیت ادیشن

طراحی کلی فضای داخلی اکسید RX الیت ادیشن با مدل عادی تفاوتی ندارد، اما روکش چرم قرمز در این نسخه به صورت استاندارد ارائه می‌شود. از مهمترین تجهیزات رفاهی این مدل می‌توان به سقف پانوراما، گرمکن و سردکن صندلی راننده، ماساژور ردیف جلو، دو نمایشگر 12.3 اینچی در مقابل راننده و در بخش میانی داشبورد، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، تهویه مطبوع دیجیتال، دوربین 360 درجه، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، ترمز خودکار و دستیار حرکت بین خطوط، اشاره کرد.

البته الیت ادیشن همچنان کامل‌ترین نسخه از اکسید RX نیست، چراکه تریم‌های بالاتر این خودرو، موارد دیگری شامل نمایشگر مجازی روی شیشه، گرمکن صندلی‌های عقب و چند سامانه دستیار رانندگی دیگر را نیز به همراه دارند.

مشخصات فنی اکسید RX الیت ادیشن

اکسید RX الیت ادیشن به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 261 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که خروجی را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک به محور جلو انتقال می‌دهد. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک نیز برای این خودرو قابل انتخاب است.

مشتریان چینی می‌توانند اکسید RX را با پیشرانه هیبرید هم سفارش بدهند، که البته برای تیپ الیت ادیشن ارائه نشده است.

اکسید RX الیت ادیشن

قیمت اکسید RX الیت ادیشن

اکسید RX الیت ادیشن در نسخه مجهز به گیربکس 7DCT، با قیمت 149,800 یوان (21 هزار دلار) و در تیپ مجهز به سامانه چهار چرخ محرک و گیربکس 8 سرعته، با قیمت 161,800 یوان (22,700 دلار) به فروش می‌رسد. در حال حاضر از احتمال صادرات اکسید RX الیت ادیشن به سایر کشورها، اطلاعی در دسترس نیست.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران