•  تريم پايه اکسيد VX
  •  تريم پايه اکسيد VX
  •  تريم پايه اکسيد VX
  •  تريم پايه اکسيد VX

نسخه 5 نفره با قیمتی کمتر از 30 هزار دلار

معرفی تریم پایه اکسید VX

10 فروردین 1401 19:23

اکسید VX به عنوان یک کراس‌­اور 5 متری، از ابتدای عرضه تنها در نسخه 7 نفره به فروش رسیده است، اما اکنون تریم پایه این خودرو با ظرفیت پنج سرنشین نیز در چین معرفی شده، که غیر از چیدمان صندلی­‌ها، در برخی موارد دیگر نیز با نسخه قبلی تفاوت دارد.

تریم پایه این خودرو با ظرفیت پنج سرنشین نیز در چین معرفی شده است و انتظار می­‌رود که مدل پنج نفره با قیمتی کمتر از 30 هزار دلار در این کشور عرضه شود.نمای جلوی اکسید VX پنج نفره مشابه با مدل قبلی است، با این تفاوت که اجزای جلوپنجره به فرم عمودی درآمده و جزئیات کرومی کمتری نیز مورد استفاده قرار گرفته. طرح جدید رینگ‌ها و رنگ سبز تیره بدنه، موارد دیگری است که در نسخه قبلی دیده نمی‌­شد.

طرح کنسول میانی از طرح مشابه با نسخه صادراتی اکسید VX برخوردار شده، که اهرم تعویض دنده جدید و البته حذف تاچ‌­پد سیستم صوتی را به همراه داشته است.

اخیرا اعلام شد که پیشرانه 1.6 لیتری TGDI توربوشارژ دیگر در اکسید VX نصب نخواهد شد. بنابراین تمام نسخه‌­های این خودرو تنها به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با 261 اسب­‌بخار قدرت و جعبه‌دنده 7 سرعته اتوماتیک مجهز خواهند شد.

 تریم پایه اکسید VX

درحالیکه قیمت اکسید VX هفت نفره برابر با 30.400 دلار تعیین شده است، انتظار می­‌رود که مدل پنج نفره با قیمتی کمتر از 30 هزار دلار در این کشور عرضه شود. این خودرو در ماه آوریل وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه کاربران