• هارلي ديويدسون لايو واير S2
  • هارلي ديويدسون لايو واير S2

فقط برای 100 نفر

هارلی دیویدسون لایو وایر S2 دلمار ادیشن

22 اردیبهشت 1401 17:00

مدتی پس از اعلام استقلال لایو وایِر از هارلی دیویدسون، یک مدل جدید به نام S2 دِلمار LE از سوی این برند معرفی شده است. این موتورسیکلت 15 هزار دلاری تنها در تیراژ یکصد دستگاه تولید می­‌شود که البته همگی قبلا به فروش رسیده است.

تمامی نسخه‌های تولیدی این موتورسیکلت درحالی پیش فروش شده که هنوز کسی از جزییات فنی آن خبری ندارد!نکته جالب اینکه فروش S2 دِلمار LE بدون اطلاع قبلی انجام شده و حتی از جزئیات مشخصات فنی شامل قدرت پیشرانه و ظرفیت باتری آن نیز خبری در دسترس نیست. البته براساس شنیده­‌ها، S2 دِلمار LE در حدود 80 اسب‌­بخار قدرت در اختیار داشته و می‌­تواند با یکبار شارژ باتری، در شعاع 160 کیلومتر حرکت کند. البته درمورد زمان لازم برای شارژ، خبری منتشر نشده است. وزن و شتاب صفر تا صد S2 دِلمار LE نیز به ترتیب 197 کیلوگرم و 3.5 ثانیه اعلام شده است.

با توجه به تصاویری که از S2 دِلمار LE منتشر شده، چراغ‌های LED جلو، اجزای کرومی و نقوش روی بدنه را می‌­توان تشخیص داد. به نظر می‌­رسد که هدف از عرضه S2 دِلمار LE، جلب نظر مشتریان جوان بوده که برای مسیرهای داخل شهر به استفاده از موتورسیکلت برقی تمایل دارند.

باتری S2 دِلمار LE در بخشی از بدنه قرار گرفته که معمولا پیشرانه موتورسیکلت‌­های درون­‌سوز در آن نصب می‌­شود. این قطعه از نظر ظاهری هم به یک موتور تک­‌سیلندر بزرگ شباهت دارد.

نیروی توقف S2 دِلمار LE از کالیپر ترمزهای برمبو تامین شده درحالیکه ابعاد رینگ‌ها نیز 17 اینچی به نظر می‌­رسد. تعلیق تک‌­فنر محور عقب و ساختار نسبتا مدرن فرمان، هم قابل توجه است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

دیدگاه کاربران