• پژو 308 GT کاستانيا ميلانو
  • پژو 308 GT کاستانيا ميلانو
  • پژو 308 GT کاستانيا ميلانو
  • پژو 308 GT کاستانيا ميلانو
  • پژو 308 GT کاستانيا ميلانو
  • پژو 308 GT کاستانيا ميلانو
  • پژو 308 GT کاستانيا ميلانو

بازگشت کاستانیا میلانو

پژو 308 GT با لهجه ایتالیایی

20 خرداد 1401 21:59

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان Carrozzeria Castagna Milano هم‌چنان قدرت دارد و آخرین پروژه خود را به نمایش گذاشته است. پژو 308 GT Castagna قرار است در نمایشگاه مبلمان میلان به نمایش دربیاید و آن را با شعار «ادای احترام به رنگ سبز» معرفی می‌کند.

این نسخه خاص از پژو 308 GT قرار است در نمایشگاه مبلمان میلان به نمایش دربیاید و کاستانیا میلانو آن را با شعار «ادای احترام به رنگ سبز» معرفی می‌کند. این نسخه خاص از پژو 308 استیشن‌واگن با ترکیب دو رنگ جذاب پوشیده شده است، در بخش اعظم بدنه رنگ سبز جنگلی براق و در اطراف قوس چرخ‌های عقب و روی رکاب‌ها رنگ سبز مات دیده می‌شود. این سبک رنگ‌آمیزی باعث برجسته شدن خطوط بدنه شده، که پژو آن را توسط فولاد فشرده ساخته است. در قسمت پشتی عمدتاً رنگ سبز براق روشن‌تر دیده می‌شود که گلگیر را چشم‌گیرتر کرده است.

داخل کابین پژو 308 GT کاستانیا میلانو با چرم پوشانده شده است. این یک ادای احترام به رنگ سبز به حساب می‌آید. این پوشش روی سقف، ستون‌ها و روی داشبورد همگی با پارچه جیر سبز پوشیده شده است، که در کنار ریزه‌کاری‌های فیبر کربنی جذاب‌تر هم به چشم می‌آید. استفاده از چرم کاراملی در بخش‌های پایینی داشبورد و چرم قهوه‌ای در بخش‌های بالایی به‌شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند.

پژو 308 GT کاستانیا میلانو

شرکت هیچ اشاره‌ای به تغییرات و بهینه‌سازی پیشرانه نکرده است. این یعنی پژو 308 GT فوق از یک پیشرانه هیبریدی که قلب بنزینی آن 180 اسب‌بخار و موتور برقی آن 109 اسب‌بخار توان دارد، استفاده می‌کند. باتری‌های در نظر گرفته شده برای آن ظرفیت 12.4 کیلووات ساعتی دارند، که در صورت استفاده مستقل از برق می‌تواند تا 58 کیلومتر پیمایش داشته باشد.

در پایان بد نیست بدانید که کاروتزریا کاستانیا میلانو در سال 1840 تاسیس شد. بعدها کارلو کاستانیا این برند کسب و کار تجهیز خودروهای فراری را نیز در اختیار گرفت. این مجموعه سال 1954 به کار خود پایان داد ولی در نهایی طی دهه 90 دوباره احیا شد و تغییراتی روی فیات 500 و مینی اعمال کرد.

دیدگاه کاربران