• سينگر پورشه 911 توربو
  • سينگر پورشه 911 توربو
  • Singer Vehicle Design Turbo Study
  • Singer Vehicle Design Turbo Study

شدیداً کلاسیک، شدیداً مدرن

همکاری جدید سینگر و پورشه

27 خرداد 1401 17:52

شرکت Singer اغلب محصولاتی تولید می‌کند تا مسیر خودروهای بازسازی شده را نشان دهد. اوایل سال جاری میلادی آن‌ها Turbo Study را معرفی کردند که تبدیل به اولین محصولشان شد که پیشرانه تنفس طبیعی نداشت. سینگر امروز تصاویر و اطلاعات جدیدی درباره یک محصول اسپرت‌تر با قدرتی بیش از 500 اسب‌بخار را منتشر کرده است.

سینگر در قسمت قوای محرکه سراغ پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر تخت رفت. همان پیشرانه معروف هواخنک که حالا به طرزی شوکه‌کننده از دو توربوشارژر استفاده می‌کند.پورشه 911 تیپ 964 این فرصت را به سینگر داد تا با معرفی توربو استادی متوجه شود چه کارهایی می‌تواند با این خودرو انجام دهد. اولین محصول آن‌ها با بدنه جذاب فیبر کربنی به رنگ آبی Wolf و فضایی به رنگ قهوه‌ای Malibu Sand بسیاری را وادار به تحسین کرد. در ویرایش جدید می‌توان بدنه فیبر کربنی با رنگ سفید White را مشاهد کرد، که به لطف حضور نوارهای دوبل سبز رنگ، جذاب‌تر هم شده است.

گیج آنالوگ، فرمان کلاسیک و تودوزی پارچه‌ای از نوع Grun ساختار کلاسیک این پورشه را حفظ کرده است. اما از طرفی روی درها و بخشی از صندلی‌ها فیبر کربن دیده می‌شود، که به مدرنیته اشاره دارد. جالب آن‌که شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند ازجمله آپشن‌های استاندارد این خودرو هستند.

سینگر پورشه 911 توربو

سینگر در قسمت قوای محرکه سراغ پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر تخت رفت. همان پیشرانه معروف هواخنک که حالا به طرزی شوکه‌کننده از دو توربوشارژر استفاده می‌کند. استفاده از یک اینترکولر مبدل آب به هوا، باعث حذف بسیاری از تجهیزات الکترونیکی اضافی شده است.

در حالی که مدل استاندارد این خودرو در نهایت می‌توانست 450 اسب‌بخار قدرت تولید کند، ولی نسخه سینگر قدرتی 510 اسب‌بخاری دارد. حتی مشتریان می‌توانند تیپ‌های محور عقب و یا چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند. از سویی دیگر امکان انتخاب جعبه‌دنده دستی نیز وجود دارد.

این خودرو فقط یک پورشه 911 معمولی با قلب توربوشارژ نیست. سینگر تمام دیگر جزئیات فنی را نیز به‌روزرسانی کرده است. این شامل ترمزهای مخصوص با قدرت بالاتر و کنترل کشش نیز می‌شود.

سینگر پورشه 911 توربو

سینگر هیچ اظهارنظری درباره قیمت این خودرو نکرده است. چراکه هر مدل بر حسب نیاز مشتری، تغییرات مخصوص به خود را دارد. با این حال اطلاعاتی در دست است که می‌گوید تولید این پورشه سفارشی محدود به 70 دستگاه خواهد بود.

دیدگاه کاربران