•  خودروي برقي چري eQ1 مخصوص بانوان
  •  خودروي برقي چري eQ1 مخصوص بانوان
  •  خودروي برقي چري eQ1 مخصوص بانوان
  •  خودروي برقي چري eQ1 مخصوص بانوان
  •  خودروي برقي چري eQ1 مخصوص بانوان
  •  خودروي برقي چري eQ1 مخصوص بانوان

با 7 رنگ و عطر عاشقانه

خودروی جدید چری مخصوص بانوان

4 تیر 1401 17:55

برخی از خودروسازان سعی می‌کنند با افزودن برخی از ریزه‌کاری‌های زنانه، محصولات خود را برای بانوان جذاب‌تر کنند. با این حال چری با معرفی مدلی که به طور انحصاری برای زنان طراحی شده، مسیر دیگری را طی می‌کند.

این خودروی برقی بر اساس مدل Small Ant (مورچه کوچک) ساخته شده است و شکل کلی آن در قیاس با نسخه استاندارد یکسان است ولی در طرح‌ها و رنگ‌های بدنه تفاون وجود دارد.این خودرو با اسم Charme (جذابیت) در تریم‌های رومنس و روکو معرفی شده است. این به وضوح نشان می‌دهد که چری تلاش بسیاری کرده تا نام‌هایی دخترانه برای آن پیدا کند.

این خودروی برقی بر اساس مدل Small Ant (مورچه کوچک) یا همان چری eQ1 ساخته شده است و شکل کلی آن در قیاس با نسخه استاندارد یکسان است ولی در طرح‌ها و رنگ‌های بدنه تفاون وجود دارد. خریداران می‌توانند بین صورتی و بنفش فانتون یکی را انتخاب کنند. در هر دو مدل ستون‌ A و سقف به رنگ سفید هستند.

طول، عرض و ارتفاع خودروی برقی چری به ترتیب 3200، 1670 و 1550 میلی‌متر و فاصله محوری‌اش نیز 2150 میلی‌متر است.

 خودروی برقی چری eQ1 مخصوص بانوان

در داخل کابین تم رنگی نیز دیده می‌شود. یک نمایشگر لمسی 10.4 اینچی عمودی در وسط کنسول تعبیه شده است. دو اهرم بزرگ پایین این صفحه برای مکانیزم کنترل قرار دارد هم‌چنین زیر صفحه نمایش نیز محلی برای قرار دادن لیوان قهوه استارباکس تعبیه شده است. رویه فرمان از جنس چرم انتخاب شده که نگه داشتن آن را برای مدت طولانی، آسان‌تر می‌کند.

پشت فرمان یک LCD برای نمایش اطلاعات دیده می‌شود. در این خودرو سیستم کنترل صوتی به‌عنوان یک مکمل استاندارد در نظر گرفته شده است. برای ایجاد آرامش بیشتر درون کابین، چراغ‌های رنگی با 7 حالت رنگی در نظر گرفته شده است. هم‌چنین 7 رایحه عاشقانه عطر نیز برای انتخاب وجود دارد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به نمایش نقاط کور، هشدار دنده عقب و دوربین 360 درجه اشاره کرد.

 خودروی برقی چری eQ1 مخصوص بانوان

چری اسمال انت چارم مجهز به یک موتور برقی 30 کیلوواتی با 120 نیوتن‌متر گشتاور است. یک پکیج باتری لیتیوم یونی 30.6 کیلووات ساعتی این امکان را فراهم می‌کند که با یک بار شارژ تا 301 کیلومتر پیمایش داشته باشد.

این خودرو در تیپ رومنس قیمتی 12 هزار و 750 دلاری دارد. در حالی که در تیپ روکو قیمت آن به 13 هزار و 650 دلار می‌رسد.

دیدگاه کاربران