• مرسدس-مي‌باخ S با تيونينگ منصوري

قدرت و زیبایی بیشتر برای قصرهای لوکس ژرمن

مرسدس-می‌باخ S با تیونینگ منصوری

7 مرداد 1401 13:43

چند هفته پس از معرفی مرسدس-می‌باخ GLS با تیونینگ منصوری، اکنون نوبت به سدان اشرافی این برند یعنی S کلاس رسیده است، تا در هر دو نسخه S580 و S680 با تغییرات ظاهری و فنی اعمال شده توسط منصوری، همراه شود.

همچون سایر محصولات منصوری، خریداران این دو سدان اشرافی نیز در شخصی­‌سازی و اعمال سلایق خود، آزادی کامل خواهند داشت. اولین تغییر مهم این خودرو نسبت به مدل استاندارد، اضافه شدن قطعات فیبرکربن به برخی نقاط بدنه شامل زیرسپری جلو، ورودی­‌های هوا، باله سقفی، باله روی صندوق و رکاب­‌های جانبی است. دیفیوزر عقب را نیز می‌توان از جنس فیبرکربن سفارش داد.

بنابر سفارش مشتری، رینگ‌های 22 اینچی با طرح V.6 یا FS.23 به همراه تایرهای 265/30R22 و 305/25R22 در محورهای جلو و عقب، برای S کلاس نصب خواهد شد.

منصوری همچنین برنامه‌­ریزی مجدد ECU با نام Performance PowerBox و سیستم اگزوز جدید با چهار خروجی را برای مرسدس-می‌باخ S580 و S680 پیشنهاد کرده است.

مرسدس-می‌باخ S با تیونینگ منصوری

مرسدس-می‌باخ S580 به پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توئین توربو مجهز شده، درحالی‌که نیروگاه قدرتمند 12 سیلندر 6 لیتری در سینه مرسدس-می‌باخ S680 جای گرفته است. به لطف تغییرات اعمال شده توسط منصوری، خروجی پیشرانه S580 با 97 و 120 واحد افزایش در حداکثر نیرو و گشتاور به 600 اسب­‌بخار قدرت و 820 نیوتن متر گشتاور رسیده است.

این تغییر برای S680 به ترتیب 108 و 100 واحد در نیرو و گشتاور بوده و 720 اسب‌­بخار قدرت و هزار نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار این سدان لوکس قرار داده است.

مرسدس-می‌باخ S با تیونینگ منصوری

همچون سایر محصولات منصوری، خریداران این دو سدان اشرافی نیز در شخصی­‌سازی و اعمال سلایق خود، آزادی کامل خواهند داشت. مجموعه‌ای گسترده از مواد شامل تریم فیبرکربن، پدال‌های آلومینیومی، روکش‌های چرم و غیره، قابل سفارش است.

مرسدس-می‌باخ S کلاس منصوری را می­‌توان یکی از معدود محصولات این تیونر آلمانی دانست که علیرغم اعمال برخی تغییرات، از مدل استاندارد فاصله زیادی نگرفته و به جلب توجه بیش از حد، علاقه چندانی ندارد.

دیدگاه کاربران
سورناz 1402/7/7
مااینارو تو خواب هم نمیبینیم
پاسخ
0
0
0