• حراج نسخه‌اي خاص از فراري F40

احیای اسطوره ابدی

حراج نسخه‌ای خاص از فراری F40

24 مرداد 1401 13:45

فراری F40 یک خودرو تکرارنشدنی و ماندگار است که نسخه‌های آن با وجود کارکردهای بالا، قیمت میلیون دلاری دارند.

اکنون این خودرو بین 700 تا نزدیک به 1000 اسب‌بخار قدرت دارد. اکنون یک فراری F40 Competizione دچار اصلاحات و تغییرات چشمگیری شده است. این فراری نخستین بار در اواخر سال 1989 به عنوان یک نمونه جاده‌ای به یک واردکننده رسمی فراری تحویل داده شد.

به طور معمول، نمونه‌‌های تغییرنیافته بسیار مورد توجه همگان قرار می‌گیرند؛ اما مالک آن چند سال پس از تحویل، شروع به بازسازی این خودرو برای مسابقه کرد. این اصلاحات شامل ارتقا سیستم تعلیق و ترمزها و رنگ‌آمیزی کامل بدنه به رنگ زرد بود. پس از ارتقا، این خودرو از سال 1990 تا 2006 در رقابت‌ها شرکت کرد و تغییرات مختلفی را به خود دید‌‌.

سرانجام در سال 2019، خدمات تکمیلی را مانند تست سیستم تعلیق، نصب مخازن جدید سوخت و نصب کپسول آتش‌نشانی جدید، دریافت کرد. مدتی بعد، مالک جدید و فعلی، خودرو را خرید و به گروه Zanasi Maranello فرستاد.

حراج نسخه‌ای خاص از فراری F40

این همان گروهی است که تمامی کارهای رنگ‌آمیزی Extra Campionario (سفارش ویژه) را برای فراری انجام می‌دهد‌. مانند مدل‌های Tailor-Made و سری  Icona‌. این گروه، رنگ F40 موردنظر را کاملاً از بین برده و آن را به رنگ Grigio Nardo درآوردند.

همان موقع، سرویس‌ها و ارتقاهای مکانیکی انجام شدند و اکنون این خودرو بین 700 تا نزدیک به 1000 اسب‌بخار قدرت دارد. قطعا ظاهر آن نیز یکی از برترین طراحی‌هاست.

حراج نسخه‌ای خاص از فراری F40

علاوه بر آن، موارد مختلفی برای مسابقات مهیا شده است؛ مانند صندلی‌های مسابقه‌ای، اسپویلر ارتقا یافته فیبرکربنی، جک‌های هوایی، سیستم ابزار  Stack و ... .

این نسخه خاص از فراری F40 به طور خصوصی از طریق RM Sotheby’s به فروش می‌رسد. قیمت آن در صورت درخواست دردسترس است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران