• فولکس واگن ID.5 Xcite

کراس‌اوری جذاب برای هیجان بیشتر

معرفی فولکس واگن ID.5 Xcite

23 شهریور 1401 17:00

فولکس‌ واگن عادت دارد تا مدل‌های تک ساخته شده توسط کارآموزان خود را معرفی کند. اکثر این مدل‌ها بر اساس هاچ‌بک‌های گلف GTI و R ساخته شده‌اند. اما آخرین پروژه‌ آن‌ها کاملاً متفاوت است؛ زیرا این بار کراس‌اور الکتریکی فولکس واگن ID.5 را در اختیار داشتند.  این پروژه، ID.5 Xcite نام دارد و به دنبال کانسپت فولکس‌ واگن ID. Xtreme که هفته پیش معرفی شد، ساخته شده است.

برای لذت سرنشنیان از موسیقی، حداقل 10 آمپلی‌فایر در کابین دیده می‌شود.فولکس واگن ID.5 Xcite روی رینگ‌های 22 اینچی سوار شده است. سایر اصلاحات عبارتند از رکاب‌های پهن‌تر، محل چرخ‌ها تغییریافته و گلگیرهای متفاوت. لوگوهای فولکس‌ واگن نیز برای همخوانی با بدنه، مشکی شده‌اند.

داخل کابین، ترکیبی از چرم گیاهی و آلکانترا دیده می‌شود. سیستم صوتی ارتقا یافته و توان آن 2000 وات است. برای لذت سرنشنیان از موسیقی، حداقل 10 آمپلی‌فایر در کابین دیده می‌شود.

پس از آن که این خودرو را پارک کردید، می‌توانید اسکیت‌بورد برقی نصب شده در صندوق عقب را برداشته و به مقصد دلخواه بروید.

فولکس واگن ID.5 Xcite

فولکس‌ واگن، ID.5 Xcite را در جلسه ID در سوئیس ارائه کرد. فولکس‌ واگن سال گذشته مدل ID.X را به عنوان نسخه اسپرت فولکس واگن ID.3 در این رویداد معرفی کرد‌. این کانسپت در اختیار یک گروه 14 نفره از کارآموزان قرار گرفت و با روکش‌های مات فولکس‌ واگن و لامبورگینی، کامل شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران