• نسخه امدادي فولکس واگن ID. Buzz

ون برقی آمبولانس می‌شود

معرفی نسخه امدادی فولکس واگن ID. Buzz

29 شهریور 1401 21:30

فولکس‌­ واگن ID. Buzz به عنوان یک خودروی ون مناسب برای استفاده خانواده­‌ها و کسب و کارهای کوچک طراحی شده است و از ماه ژوئن سال جاری به فروش می­‌رسد.

نسخه امدادی فولکس واگن ID. Buzz در همکاری با شرکت Bosenberg شکل گرفته و این خودروی برقی را به تجهیزات لازم در مواقع اضطراری مجهز کرده است.با وجود استقبال بالای مشتریان از این خودروی برقی، فولکس­ واگن تصمیم گرفته نسخه­‌های دیگری از ID. Buzz را نیز معرفی کند و دامنه استفاده از این محصول را گسترش دهد.

واقعیت این است که پلتفرم ID. Buzz به نحوی طراحی شده است، که قابلیت استفاده‌­های گوناگون از این خودرو را فراهم می­‌کند. شاخه تجاری خودروساز آلمانی هم قصد دارد بیش از 30 نسخه گوناگون از این محصول را در جریان نمایشگاه حمل و نقل IAA 2022 در شهر هانوفر به معرض نمایش بگذارد.

یکی از نمونه­‌های قابل توجه، نسخه امدادی از فولکس واگن ID. Buzz است که در همکاری با شرکت Bosenberg شکل گرفته و این خودروی برقی را به تجهیزات لازم در مواقع اضطراری مجهز کرده است.

نسخه امدادی فولکس واگن ID. Buzz

هنوز درباره مشخصات این مدل خبری منتشر نشده است، اما از نظر طراحی ظاهری، تفاوتی میان ID. Buzz استاندارد و نسخه امدادگر وجود ندارد. تنها نقوش گرافیکی و چراغ نواری روی سقف، این دو خودرو را از یکدیگر متمایز ساخته است.

همانطور که قبلا اشاره شد، فولکس ­واگن با دست پر به نمایشگاه هانوفر آمده و چندین محصول از جمله نسل جدید مدل پیکاپ آماروک، یک مولتی ون خاص که در  همکاری با Snoeks شکل گرفته، ایستگاه سیار دوچرخه برقی و تعدادی خودروی مسافرتی را به همراه آورده است.

نسخه امدادی فولکس واگن ID. Buzz

فولکس واگن قصد دارد نسخه GTX از ID. Buzz را نیز در آینده نزدیک عرضه نماید که ظاهراً نسبت به سایرین، هیجان‌­انگیزتر خواهد بود. این مدل به دو موتور برقی مجهز شده است و خروجی مشابه با مدل‌های ID.4 GTX و ID.5 GTX را در اختیار خواهد داشت. اگر این گزاره صحیح باشد، این خودرو 295 اسب‌­بخار قدرت و 460 نیوتن‌متر گشتاور را به چهار چرخ ارسال می‌کند.

دیدگاه کاربران