• ورود بوگاتي به بازار خودروهاي کارکرده

جلب نظر مشتریان ثروتمند با خدماتی ویژه

ورود بوگاتی به بازار خودروهای کارکرده

2 مهر 1401 14:34

فروش خودروهای کارکرده با تائید فنی توسط شرکت‌های خودروسازی، اتفاق تازه‌­ای نیست. این امر می‌­تواند خیال بسیاری مشتریان را از سلامت فنی و بدنه خودروی کارکرده، راحت کند.

بوگاتی در اطلاعیه رسمی اعلام نموده که از طریق برنامه فروش خودروهای تائید شده دست ­دوم، قصد دارد خیال مشتریان را از بابت کیفیت و سلامت فنی این خودروها آسوده کند.اما شرکت بوگاتی که به عنوان یکی از سازندگان خودروهای گران شناخته می‌‌شود هم به این بخش از بازار وارد شده تا نظر گروهی از مشتریان ثروتمند که تمایل به خرید مدل‌های کارکرده دارند را نیز جلب کند.

البته یافتن نمونه­ دست ­دوم از محصولات بوگاتی مخصوصاً مدل قدیمی­‌تر بوگاتی ویرون کار چندان سختی نیست، اما هزینه­‌های سرسام‌آور نگهداری و تعمیرات این خودروهای قدرتمند، می‌­تواند برای بسیاری افراد وحشت آفرین باشد. به همین دلیل بوگاتی در اطلاعیه رسمی اعلام نموده که از طریق برنامه فروش خودروهای تائید شده دست ­دوم، قصد دارد خیال مشتریان را از بابت کیفیت و سلامت فنی این خودروها آسوده کند.

تمام خودروهای کارکرده به مدت یک سال توسط بوگاتی گارانتی می­‌شود. این ضمانت در مورد بوگاتی شیرون، تمام بخش‌های مکانیکی، برقی، زنگ‌زدگی و مشکلات رنگ بدنه را شامل می­‌شود. برای محصول قدیمی­‌تر بوگاتی یعنی ویرون، این ضمانت تنها شامل بخش‌های مکانیکی و برقی با حساب هزینه قطعات و دستمزد خواهد بود.

ورود بوگاتی به بازار خودروهای کارکرده

نکته مهم درباره ضمانت یک ساله این است، که تمام نمایندگی‌های بوگاتی در سراسر جهان از آن پشتیبانی خواهند کرد. بنابراین مهم نیست که بوگاتی کارکرده را از کدام کشور خریداری کرده باشید، چراکه می­‌توانید خدمات مربوط به ضمانت را از نمایندگی محلی دریافت کنید.

البته شرط استفاده از ضمانت، انجام سرویس خودرو در تعمیرگاه‌­های رسمی بوگاتی و استفاده از قطعات اصلی است. در صورت تعویض هرگونه قطعه، قطعات جدید به مدت دو سال ضمانت می‌­شود.

خریدار بوگاتی کارکرده در اولین سال مالکیت خودرو، می‌­تواند از سرویس یک ساله ویژه که توسط متخصص ماهر این شرکت انجام می‌­شود نیز بهره­مند شود.

دیدگاه کاربران