• خودروي مسابقه اي نيسان Z GT4

آماده برای رقابت در 2023

معرفی نیسان Z GT4

7 مهر 1401 12:13

شرکت نیسان به همراه بخش خودروهای مسابقه­‌ای این برند با نام اختصاری NMC، جدیدترین محصول خود یعنی Z GT4 را معرفی کرده است. این خودرو براساس نیسان Z استاندارد شکل گرفته است، اما پیشرانه، شاسی، تعلیق و آیرودینامیک آن توسط Nismo Racing به نحوی تغییر یافته که این کوپه ژاپنی را برای حضور در مسابقات، کاملا آماده سازد.

براساس اعلام رسمی نیسان، Z GT4 یک خودروی مسابقه‌­ای مناسب برای رانندگان تازه‌­کار و حرفه­‌ای است.براساس اعلام رسمی نیسان، Z GT4 یک خودروی مسابقه‌­ای مناسب برای رانندگان تازه‌­کار و حرفه­‌ای است.

خروجی پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر VR30DDTT، به 400 اسب‌­بخار قدرت و 475 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد، اما از مشخصات فنی Z GT4 فعلا اطلاعی دیگری نداریم.

این خودرو در مرکز مهندسی Nismo توسعه یافته و نمونه اولیه آن در ماه ژوئن در پیست فوجی مورد آزمایش قرار گرفته و حتی در رویداد Super Taikyu نیز حاضر شده است.

خودروی مسابقه ای نیسان Z GT4

نیسان قصد دارد مدل بسیار قدرتمند Z Nismo را هم در آینده نزدیک تولید کند ولی تا آن زمان، هواداران می­‌توانند از لوازم اضافه Nismo برای نیسان Z بهره‌مند شوند.

آقای Ashwani Gupta مدیر ارشد عملیات شرکت نیسان ضمن اشاره به توانایی و تجربه این شرکت در مسابقات اتومبیلرانی، به هویت نیسان Z به عنوان خودرویی اسپرت با رانندگی پویا و پیشرانه منعطف اشاره نموده و از عملکرد نیسان Z GT4 ابراز اطمینان کرده است.

خودروی مسابقه ای نیسان Z GT4

نیسان قصد دارد مشخصات دقیق و قیمت Z GT4 را در جریان نمایشگاه SEMA 2022 که بین اول تا چهارم نوامبر برگزار می­‌شود، اعلام نماید. این خودرو در نیمه اول 2023 به مشتریان تحویل داده خواهد شد، بنابراین انتظار داریم که از همان زمان در مسابقات حاضر شود.

دیدگاه کاربران