• هنسي ولوچي رپتور 500
  • هنسي ولوچي رپتور 500
  • هنسي ولوچي رپتور 500
  • هنسي ولوچي رپتور 500
  • هنسي ولوچي رپتور 500
  • هنسي ولوچي رپتور 500 برپايه فورد برانکو رپتور

شاسی‌بلندی قدرتمند برپایه فورد برانکو رپتور

معرفی هنسی ولوچی رپتور 500 برانکو

22 فروردین 1402 14:38

شرکت تیونینگ هنسی، برای اولین بار در سال گذشته برانکو تیونینگ شده را معرفی کرد و از آن زمان تاکنون، آن را مورد آزمایش قرار می‌دهد تا مطمئن شود که می‌تواند در برابر هر چیزی مقاومت کند.

خروجی پیشرانه نسبت به برانکو رپتور 20 درصد افزایش یافته و به 500 اسب‌­بخار قدرت و 745 نیوتن‌متر گشتاور رسیده است.اخیراً آزمایش‌های هوای سرد نیز در کوه‌های Colorado برگزار شده است. این آزمایش به مهندسان کمک کرد، تا عملکرد ولوچی رپتور 500 را در برف و ارتفاعات بالا ببینند.

جان هنسی در این باره گفت برانکو ولوچی رپتور 500 یکی از چابک‌ترین و تواناترین گزینه‌های آفرود هنسی است. ارتقا ۵۰۰ اسب‌بخاری کاملاً با برانکو رپتور  4×4  جفت شده است و قدرت بیش‌تر و ظاهر تهاجمی‌تری را ارائه می‌دهد.

نسخه نهایی فورد برانکو هنسی، از پیشرانه سه لیتری توئین توربو رپتور نیرو می‌گیرد. تغییرات مختلفی در این پیشرانه ایجاد شده است؛ برای مثال، یک اینترکولر جدید با ظرفیت بالا و سیستم مدیریت موتور اختصاصی وجود دارد، که نهایتا ۵۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۴۵ نیوتن‌متر گشتاور بیش‌تری تولید می‌شود. این تغییرات باعث می‌شود تا خروجی ولوچی رپتور 500 از جیپ رانگلر روبیکن بیش‌تر باشد.

هنسی ولوچی رپتور 500

تغییرات مختلف دیگری نیز ایجاد شده است؛ مانند سپرهای جدید متفاوت، چراغ‌های LED آفرودی، رینگ‌های ۱۰ پره هنسی و نشان ویژه VelociRaptor 500 Bronco.

قیمت این پکیج ویژه از ۲۸,۹۵۰ دلار آغاز می‌شود که جدا از هزینه خودرو است. این پکیج سه سال (معادل 60 هزار دلار) گارانتی دارد.

هنسی ولوچی رپتور 500

این خودرو، هشتمین مدل از سری ولوچی رپتور است. سال گذشته هم ولوچی رپتور 400 توسط تیونر آمریکایی معرفی شد، خودرویی که نسخه تقویت شده از پیشرانه 2.7 لیتری اکوبوست با 411 اسب­‌بخار قدرت و 818 نیوتن‌متر گشتاور را در سینه داشت. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این مدل برابر با 4.9 ثانیه اعلام شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران