• چري اکسيد VX تريم President Limited Edition

امکانات بیشتر به همراه تغییرات ظاهری

عرضه تریم پرچمدار اکسید VX در روسیه

16 مهر 1401 12:00

اکسید VX تاکنون در دو تریم Luxury و President در روسیه عرضه شده، اما اکنون سومین عضو خانواده به عنوان نسخه پرچمدار هم به جمع سایرین پیوسته است.

تریم President Limited Edition در نمای ظاهری با اجزای برنزی رنگ در برخی نقاط همچون سپر عقب و جلوپنجره، از سایر تریم‌ها متمایز شده است.تریم President Limited Edition در نمای ظاهری با اجزای برنزی رنگ در برخی نقاط همچون سپر عقب و جلوپنجره، از سایر تریم‌ها متمایز شده است.

غیر از رنگ‌های مشکی و خاکستری تیره، یک رنگ جدید یعنی سبز تیره و رکاب جانبی برقی و شیشه­‌های دودی عقب هم به این تریم اضافه جدید شده است.

در کابین تریم President Limited Edition پوششی از جنس چرم قهوه‌­ای و دوخت لوزی‌شکل دیده می‌شود. گرمکن پشتی و کف صندلی‌های ردیف اول و دوم، پورت USB تایپ C برای ردیف جلو و قابلیت تنظیم برقی ریموتی صندلی سرنشین جلو از ردیف دوم نیز به فهرست امکانات رفاهی اکسید VX افزوده شده است.

چری اکسید VX تریم President Limited Edition

اکسید VX در تریم President Limited Edition از نظر فنی تغییری نداشته و همچنان با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 249 اسب‌­بخار قدرت، جعبه‌دنده دوکلاچه اتوماتیک و سامانه چهارچرخ محرک عرضه می­‌شود.

قیمت تریم President Limited Edition با 400 هزار روبل افزایش همراه شده است و به 5.65 میلیون روبل رسیده که معادل با 90,544 دلار آمریکا برآورد می‌شود. این خودرو از همین حالا در نمایندگی­‌های برند اکسید قابل سفارش است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران
مهردادho 1402/7/28
یعنی توایران میشه ۹ میلیاردتومنَ!!! اصلا چنین چیزی باعقل جور درمیاد ! من میگم امکان نداره!!
پاسخ
0
0
0