• ميتسوبيشي تريتون اسپرت اديشن

در تیراژ محدود برای بازار استرالیا

معرفی میتسوبیشی تریتون اسپرت ادیشن

17 مهر 1401 09:15

میتسوبیشی تریتیون اسپرت ادیشن -  Triton Sport Edition - د استرالیا رونمایی شد.  این پیکاپ که تنها 400 دستگاه از آن عرضه می‌شود، بر اساس تریم GLS Deluxe با بدنه دو کابین ساخته شده است؛ اما ویژگی‌های متمایزی دارد. جلوپنجره، آینه‌های جانبی، رینگ‌های آلیاژی و سپر عقب، رنگ تیره دارند که با سپر کرومی متضاد است.

نسخه محدود و ویژه Sport Edition به صورت انحصاری با گیربکس اتوماتیک و دو دیفرانسیل ساخته می‌شود و قیمت آن به 36 هزار دلار می‌رسد‌.صفحه جلویی، رکاب‌ها و بخشی از سپر عقب، رنگ قرمز دارند. علاوه بر آن، نوارهای قرمز و خاکستری رنگی روی کاپوت و در عقب اضافه شده است تا کمی ظاهر اسپرت داشته باشد.

صندلی‌ها با چرم مشکی و دوخت‌های قرمز پوشیده‌ شده‌اند؛ همانند تریم GLS Deluxe، صندلی‌های جلو دارای گرم‌کن، تنظیم برقی صندلی راننده، کنترل محیطی میتسوبیشی و عناصر چرمی درها، وجود دارند.

سایر تغییرات لاین تریتون 2023 عبارتند از پله‌های کناری مشکی‌رنگ در تریم GLX و سیستم صوتی بهبودیافته با نمایشگر لمسی 7 اینچی برای تریم‌های GLX-R و GLS.

میتسوبیشی به عرضه تریتون تک کابین با پیشرانه 2.4 لیتری بنزینی پایان داده است. این بدان معناست که تمامی نسخه‌های تریتون، از پیشرانه 2.4 لیتری توربودیزل با 178 اسب‌بخار قدرت و 430 نیوتن‌متر گشتاور، نیرو می‌گیرند. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک، به چرخ‌های عقب و یا تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

میتسوبیشی تریتون اسپرت ادیشن

تولید میتسوبیشی تریتون 2023 آغاز شده است و اولین سری آن در دسامبر 2022 تحویل داده می‌شود. قیمت این خودرو در نسخه تک‌کابین و تیپ پایه GLX با گیربکس دستی و محور محرک عقب از 19,611 دلار آغاز می‌شود. نسخه پرچمدار (GSR دوکابین اتوماتیک دو دیفرانسیل) 41,227 دلار قیمت دارد. نسخه محدود و ویژه Sport Edition به صورت انحصاری با گیربکس اتوماتیک و دو دیفرانسیل ساخته می‌شود و قیمت آن به 36 هزار دلار می‌رسد‌.

لازم به ذکر است که میتسوبیشی در حال توسعه نسل جدید Triton/L200 بوده که اواخر سال 2023 با ظاهری مدرن و فناوری‌های پیشرفته، معرفی خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران