• تريم‌هاي جديد براي دي اس 4

بهبود میزان پیمایش در نسخه پلاگین هیبرید

معرفی تریم‌های جدید برای دی اس 4

17 مهر 1401 11:39

تنها یک سال پس از ورود نسل جدید دی اس 4 به بازار اروپا، این خودرو دستخوش برخی تغییرات شده است.

دی اس 4 پلاگین هیبرید، پس از بروزرسانی در نرم‌­افزار مدیریت پیشرانه، با یکبار شارژ می‌تواند تا 62 کیلومتر مسافت را طی کند.ابتدا به سراغ نسخه پلاگین-هیبرید یا PHEV برویم که بنابر اعلام دی اس، پس از بروزرسانی در نرم‌­افزار مدیریت پیشرانه، با افزایش 13 درصدی یا 7 کیلومتری شعاع حرکتی روبرو شده است، بنابراین DS 4 E-Tense اکنون با یکبار شارژ می‌تواند تا 62 کیلومتر مسافت را طی کند (براساس استاندارد WLTP).

مجموعه سامانه هیبرید موجود در DS 4 E-Tense 225 با 222 اسب­‌بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور، در دو عضو دیگر گروه استلانتیس یعنی پژو 308 و اپل آسترا GSe هم نصب شده است.

ساختار تریم‌های دی اس 4 هم مورد بازنگری قرار گرفته تا با دو محصول دیگر برند فرانسوی یعنی دی اس 3 و دی اس 7 هماهنگ شود.

تریم‌های جدید برای دی اس 4

اکنون تریم اپرا (Opera) در جایگاه مدل پرچمدار دی اس 4 و 4 کراس قرار گرفته و مواردی شامل روکش چرم ناپا قهوه‌­ای Criollo با دوخت بند ساعت و گرمکن، تهویه و ماساژ برای ردیف جلو، سانروف، صندوق برقی، روکش لمینیت شیشه‌ها، شارژر بی‌سیم، پدال‌های آلومینیوم و سیستم تعلیق DS Active با قابلیت اسکن مسیر را به همراه دارد. البته سامانه خودران دستیار رانندگی DS 2.0 به صورت آپشن عرضه می‌شود.

دو تریم پرفورمنس لاین و پرفورمنس لاین پلاس با نشان‌های مشکی و قطعات مشکی روی درهای جانبی همراه شده است، تا هیجان بصری دی اس 4 را افزایش دهد.

تریم باستیل هم با قطعات مشکی براق در بدنه، تزئینات مشکی Basalt، نورپردازی PolyAmbient، محفظه لوازم در کنسول میانی و دو خروجی USB برای سرنشینان عقب همراه شده است.

تریم‌های جدید برای دی اس 4

قیمت پایه دی اس 4 و 4 کراس در فرانسه برای مدل‌های بنزین­‌سوز، دیزل و پلاگین-هیبرید به ترتیب 33,245، 34,190 و 40,850 دلار تعیین شده است. بنابر اعلام سازنده، گران‌ترین نسخه از این خودرو یعنی دی اس 4 کراس E-Tense 225 در تریم اپرا، با قیمت 5,360 دلار به فروش می­‌رسد.

دیدگاه کاربران