• رضواني Vengeance شاسي‌ بلند زرهي برپايه کاديلاک اسکاليد

شاسی‌بلند زرهی برپایه کادیلاک اسکالید

معرفی رضوانی Vengeance

20 مهر 1401 17:49

رضوانی Vengeance شاسی‌بلند بزرگی است که با الهام از خودروهای نظامی و جنگی و بر اساس کادیلاک اسکالید ساخته شده. این خودرو همانند خودروهای امنیتی بوده و مناسب اسکورت شخصیت‌های سیاسی و معروف است.

قیمت پایه این خودرو 249 هزار دلار است و اکنون رضوانی سفارشات آن را ثبت می‌کند.رضوانی Vengeance از زاویه‌های بسیاری تشکیل شده و بدنه عضلانی دارد. نمای جلو کاملاً جدید است و یک جلوپنجره باریک دارد که به چراغ‌های LED منتهی می‌شود. چراغ‌های کمکی جلوی کاپوت و روی سقف نیز وجود دارند. گلگیرها برآمده هستند و رینگ‌های 22 اینچی با تایرهای آفرود 35 اینچ پوشیده شده‌اند. در صندوق بزرگ است و پنجره ندارد.

این سبک طراحی سبب شده تا نقاط کور بسیاری پدید آیند. سقف پانوراما و در صندوق برقی بدون دخالت دست، از ویژگی‌های این خودرو عضلانی هستند.‌

رضوانی Vengeance شاسی‌ بلند زرهی برپایه کادیلاک اسکالید

مشتریان می‌توانند پکیج Military را به ارزش 95 هزار دلار سفارش دهند. ویژگی‌های این پکیج شامل شیشه‌های ضدگلوله، تایرهای ران‌فلت، سیستم تعلیق تقویت‌شده، سپر جلو فولادی، سیستم اینترکام، دستگیره‌های برقی، نایت‌ویژن، جلیقه و کلاه ضدگلوله و ... است.

رضوانی Vengeance شبیه به خودروهای داخل فیلم‌هاست و فریس رضوانی هدف از تولید آن را ورود یک کانسپت تخیلی در بازی‌های ویدیویی به زندگی واقعی بیان کرده است.

ویژگی‌ها و بنیاد اسکالید در کابین این خودرو دیده می‌شود. راننده یک فرمان دارای گرم‌کن و صفحه‌نمایش بزرگ منحنی را در اختیار دارد. این صفحه‌ از نمایشگرهای 7.2، 14.2 و 16.9 اینچی تشکیل شده است.

رضوانی Vengeance شاسی‌ بلند زرهی برپایه کادیلاک اسکالید

کابین Vengeance لوکس به نظر نمی‌رسد. امکانات و تجهیزات آن عبارتند از صندلی‌های 12 حالته برقی جلو، کنترل آب و هوا سه منطقه‌ای، سیستم صوتی AKG با 19 اسپیکر، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، شارژر وایرلس و صندلی‌های خلبانی ردیف دوم.

خریداران می‌توانند ویژگی‌هایی مانند ماساژور و تهویه صندلی‌های عقب، جداکننده و صفحه بزرگ TV را سفارش دهند. این پکیج 125 هزار دلار قیمت دارد و به آی‌پد و Apple TV نیز مجهز است.

رضوانی Vengeance شاسی‌ بلند زرهی برپایه کادیلاک اسکالید

از آن جایی که رضوانی Vengeance بر اساس کادیلاک اسکالید ساخته شده، سه پیشرانه برای آن دردسترس است:

  1. پیشرانه V8 با حجم 6.2 لیتر با 420 اسب‌بخار قدرت و 623 نیوتن‌متر گشتاور
  2. پیشرانه شش سیلندر خطی 3 لیتری توربودیزل با 277 اسب‌بخار قدرت و 623 نیوتن‌متر گشتاور
  3. پیشرانه 6.2 لیتری سوپرشارژ با 690 اسب‌بخار قدرت و 911 نیوتن‌متر گشتاور

هر سه پیشرانه به یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک متصل هستند.

براساس آنچه در سایت carscoops.com آمده است، قیمت پایه این خودرو 249 هزار دلار است و اکنون رضوانی سفارشات آن را ثبت می‌کند.

دیدگاه کاربران