• محصولات لکسوس در نمايشگاه SEMA 2022

ارتقای توانایی آفرود شاسی‌بلندها

محصولات لکسوس در نمایشگاه SEMA 2022

13 آبان 1401 17:44

شرکت لکسوس برای حضور در نمایشگاه SEMA 2022 ، شش کانسپت را تدارک دیده است، که هرکدام می­‌تواند نظر طیفی از علاقمندان را جلب کند.

لکسوس DSPORT IS600+ Project Build

این کانسپت براساس لکسوس IS350 اف اسپرت شکل گرفته است و پیشرانه 3.5 لیتری V35A V6 را در سینه دارد، که به لطف توربوشارژرهای متفاوت، 600 اسب­‌بخار قدرت تولید می­‌کند. نیروی پیشرانه از طریق گیربکس شش سرعته سکوئنشال Samsonas با پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

لکسوس DSPORT IS600+ Project Build

افزایش سفتی کمک­‌فنرها، میله­‌های حفاظتی داخل کابین، کمک‌­فنرهای قابل تنظیم KW Double، تایرهای میشلن و ترمزهای کربن سرامیک برگرفته از لکسوس RC F، از مهمترین تغییرات این سدان ژاپنی است.

به منظور کاهش وزن، صندلی‌های عقب حذف شده‌اند و کاپوت با نمونه فیبرکربنی ساخت برند Seibon تعویض شده است، درحالی‌که مجموعه قطعات Artisan Spirits و رینگ‌های 19 اینچی VOLK هم ظاهر خودرو را متحول کرده است.

لکسوس LX600 Urban

با ارائه این کانسپت، لکسوس قصد داشته ظرفیت بالقوه مدل LX600 برای تغییرات را به نمایش بگذارد. کیت قطعات بدنه که جزئیات فیبرکربن نیز به همراه دارد، توسط Annex Marketing ساخته شده است.

لکسوس LX600 Urban

رینگ‌های 540 Series ساخت HRE با ترکیب مشکی و برنز هم جلوه خاصی دارد. خروجی اگزوز تیتانیوم و روکش مشکی براق ترمزهای برمبو، ظاهر این محصول را تکمیل می‌­کند.

لکسوس LX600 Alpine Lifestyle

این کانسپت با تمرکز بر هویت LX به عنوان یک خودروی لوکس و توانمند و توسط Hiraku Co طراحی و ساخته شده است.

لکسوس LX600 Alpine Lifestyle

کیت بدنه Body Armor System، گلگیرهای فیبرکربن، رینگ‌های HF6-4 ساخت Vossen با تایرهای چهار فصل T/A KO2 از برند بریجستون هستند. بسیاری از لوازم مورد نیاز برای سفر همچون جعبه وسایل، محفظه خنک‌­کننده و صندلی‌های سفری از برند YETI برای آن پیش‌­بینی شده است.

در کابین هم با مجموعه طراحی شده توسط TrekBoxx Expedition روبرو هستیم، که فضای بیشتری برای قرار دادن لوازم فراهم می­‌کند.

لکسوس GX460 Overland

لکسوس با معرفی کانسپت Overland، سعی داشته نظر علاقمندان بیراهه‌نوردی را به قابلیت‌های لکسوس GX460 جلب کند. سیستم تعلیق Old Man Emu با افزایش ارتفاع، تایرهای Open Country MT ساخت تویو، سپر جلو از برند CBI، وینچ Warn و برخی موارد دیگر، توانایی بیراهه‌­نوردی خودرو را افزایش داده است.

لکسوس GX460 Overland

قطعات ساخت Goose Gear در محفظه بار، میله حفاظتی Kaon، یخچال ساخت ARB، ریل سقفی Yakima، چادر سقفی و چراغ‌های اضافه، مسافرت را آسان‌تر می­‌کند.

لکسوس RX500h F Sport Performance AWD

لکسوس RX500h F Sport Performance AWD

این خودرو براساس لکسوس RX500 اف اسپرت شکل گرفته است و با رنگ بنفش مات بدنه و رینگهای 22 اینچی Rays Engineering Homura با تایرهای پایلوت اسپرت ساخت میشلن، نمایی جالب توجه از پرفروش‌­ترین محصول برند ژاپنی را به نمایش گذاشته است.

لکسوس Electrified Sport

لکسوس Electrified Sport که به عنوان نمایی از برنامه‌­های آینده این برند شناخته می­‌شود، در طول سال 2022 در رویدادهای مختلف به نمایش درآمده و حالا نوبت به SEMA 2022 رسیده است.

لکسوس Electrified Sport

با توجه به شتاب صفر تا 96 در کمتر از 2 ثانیه و شعاع حرکتی 692 کیلومتری این خودرو، عملکرد فنی لکسوس Electrified Sport را می­‌توان قابل توجه دانست.

محصولات لکسوس در فاصله اول تا چهارم نوامبر در نمایشگاه SEMA 2022 حضور دارند.

دیدگاه کاربران