• منصوري تيونينگ رولزرويس داون

جذابیت بیشتر با تغییرات ظاهری

منصوری و آرایش مجد رولزرویس داون

15 آبان 1401 14:26

شرکت منصوری به طور کلی برای اعمال تغییرات عجیب و غریب بر خودروهای سوپراسپرت و گران‌قیمت شهرت پیدا کرده است، اما در برخی موارد نمونه‌هایی توسط  این شرکت عرضه می‌شود که نسبت به دیگران، چهره‌­ای معتدل دارند همچون رولزرویس داون مورد بحث در این مطلب که می‌­تواند برای مشتریان جوان و ثروتمند جالب توجه باشد.

طراحی سپر جلو، زیرسپری و هواکش‌ها مورد بازنگری قرار گرفته و از فیبرکربن سوراخ‌دار در ساخت برخی قطعات استفاده شده است.در حقیقت اگر قرار بود نسخه تقویت شده از مدل داون توسط رولزرویس عرضه شود، احتمالاً با چنین خودرویی مواجه بودیم. طراحی سپر جلو، زیرسپری و هواکش‌ها مورد بازنگری قرار گرفته و از فیبرکربن سوراخ‌دار در ساخت برخی قطعات استفاده شده است.

تغییرات منصوری برای رولزرویس داون به نمای جانبی هم امتداد یافته، جایی که رکاب‌های جانبی متفاوت، اجزای فیبرکربنی روی گلگیر جلو و رینگ‌های مشکی با پیچ مرکزی نارنجی را شاهد هستیم. سپر جدید، باله عقب و دیفیوزر با طراحی متفاوت هم در نمای عقب دیده می­‌شود.

اکثر بخش‌ها در فضای کابین رولزرویس داون با چرم نارنجی روشن روکش شده‌اند، که برای صندلی‌ها با الگوی لوزی-شکل تزئین شده است. غیر از این‌ها باید به کمربندهای ایمنی نارنجی با عبارت Mansory و جزئیات مشکی براق اشاره کرد.

منصوری تیونینگ رولزرویس داون

از تغییرات فنی این خودرو خبری منتشر نشده است، بنابراین نمی­‌توان اطمینان داشت که منصوری دستی به سر و گوش پیشرانه هم کشیده باشد. اما رولزرویس داون در حالت استاندارد به پیشراه 12 سیلندر 6.6 لیتری توئین توربوشارژ مجهز است، که 563 اسب‌­بخار قدرت و 820 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. در نسخه Black Badge، این ارقام به 593 اسب­‌بخار و 841 نیوتن‌متر افزایش می­‌یابد.

شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این خودروی 2.56 تنی در حالت استاندارد، به ترتیب 4.9 ثانیه و 250 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

منصوری تیونینگ رولزرویس داون

براساس اعلام برخی منابع، با پایان سال 2022، تولید رولزرویس داون نیز خاتمه پیدا می‌کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران