• تويوتا آيگو X Air Edition
  • تويوتا آيگو X Air Edition

مجهز به سقف پارچه‌ای

معرفی تویوتا آیگو X Air Edition

17 آبان 1401 11:35

شرکت تویوتا با معرفی نسخه Air Edition از کوچکترین محصول خود در بریتانیا یعنی آیگو X، این خودرو را با برخی تغییرات از جمله سقف پارچه­‌ای همراه کرده است.

سقف پارچه‌ای سبب می‌شود تا رانندگی با این خودروی کوچک شهری، لذت و هیجان بیشتری داشته باشد.این قطعه پارچه­‌ای تقریباً تمام طول سقف را پیموده تا رانندگی با این خودروی کوچک شهری را با لذت و هیجان بیشتری همراه سازد.

تویوتا آیگو X Air Edition را می­‌توان در چهار رنگ آبی Juniper، قرمز Chilli، بژ و سبز Cardamon سفارش داد. رینگ‌های 18 اینچی مشکی مات با پره­‌هایی به رنگ قرمز Chilli یا بژ Ginger تزئین شده است، ضمن­‌ این‌که نوارهایی به همین رنگ‌ها در پایین سپر جلو و رکاب‌های جانبی دیده می‌­شود.

در فضای کابین تویوتا آیگو X Air Edition هم می­‌توان تزئینات رنگی را در روکش صندلی‌ها، پارکابی، فرمان، اهرم تعویض دنده و کنسول میانی مشاهده کرد، که با رنگ مشکی کابین، تضاد بصری زیبایی ایجاد کرده است.

تویوتا آیگو X Air Edition

تویوتا آیگو X Air Edition براساس تریم میانی Edge شکل گرفته است و مواردی شامل نمایشگر 8 اینچی لمسی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، برف­‌پاک­‌کن خودکار، چراغ مه­‌شکن، دوربین عقب و حسگرهای جلو و عقب را به همراه دارد.

سامانه ایمنی Safety Sense با کروز کنترل تطبیق­‌پذیر هوشمند، دستیار حرکت بین خطوط و برخی موارد دیگر، امنیت سرنشینان این کراس‌­اور کوچک را تضمین می­‌کند.

تویوتا آیگو X Air Edition را می­‌توان به نحوی جایگزین نسخه Limited Edition از این خودرو دانست، که از تجهیزات رفاهی کمتر و امکان شخصی‌­سازی بیشتر بهره­مند شده است.

همچون سایر تریم‌های تویوتا آیگو X، نسخه Air Edition هم به پیشرانه 3 سیلندر یک لیتری تنفس طبیعی با 71 اسب­‌بخار قدرت و 93 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که نیروی خود را از طریق گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT اتوماتیک به محور جلو انتقال می­‌دهد.

تویوتا آیگو X Air Edition

قیمت پایه آیگو X Air Edition برای گیربکس دستی و خودکار به ترتیب 19,405 و 20,225 پوند تعیین شده، که تقریبا معادل با 21,395 و 22,720 دلار است. قیمت سایر تریم‌های تویوتا آیگو X به مراتب کمتر تعیین شده چراکه تریم Edge با تجهیزات رفاهی مشابه را می‌­توان با قیمت 17,355 پوند (19,497 دلار) خریداری کرد. بنابراین می‌­توان دریافت که سقف پارچه‌­ای تریم Air Edition، برای مشتریان 1690 پوند خرج می­تراشد.

علاقمندان ساکن بریتانیا می­‌توانند فقط از طریق وب سایت تویوتا، نسخه Air Edition از تویوتا آیگو X را سفارش دهند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران