• موتورسيکلت وسپا EICMA 2022

دست و دلبازی در وطن

وسپا با سبد رنگین در EICMA 2022

20 آبان 1401 12:18

پیاجیو در نمایشگاه EICMA سال 2022 طیف اسکوترهای محبوب خود یعنی وسپا را گسترده‌تر می‌کند. محصولات جدید شامل GTs , GTv، پریماورا Colour Vibe و 946 سری °10 Anniversario می‌شوند، که با طراحی همان شاسی استیل، ظاهر افسانه‌ای خود را حفظ کرده‌اند.

چهار ترکیب رنگی مختلف برای وسپا GT های جدید در نظر گرفته شده که درمجموع حالت‌های رنگی را به 14 نوع می‌رساند.از جمله تغییرات جدید برای وسپاهای سری GT می‌توان به پنل‌های جانبی جدید، پایه پلاک جدید و فرم مدرن‌تر چراغ آن اشاره کرد، که اکنون هم تمام LED است. هم‌چنین آینه‌ها و فرمان عریض‌تر از قبل شده است.

به نظر می‌رسد ایتالیایی‌ها در قسمت ارگونومی و تعویض دنده برقی نیز بهبودهایی را اعمال کرده باشند. امکانات استاندارد روی مدل‌های جدید GT شامل استارت بدون سوئیچ، سیستم ترمز کارآمدتر با قدرت توقف بیشتر مجهز به فناوری ABS و کنترل کشش روی چرخ عنوان شده است.

چهار ترکیب رنگی مختلف برای GT های جدید در نظر گرفته شده که درمجموع حالت‌های رنگی را به 14 نوع می‌رساند. این در حالی است که گزینه‌های انتخابی پیشرانه شامل 2 مدل 300 با 24 اسب‌بخار قدرت و مدل سنتی 125 i-Get خواهد بود.

وسپا GTv

همان‌طور که می‌دانید وسپا GTv نسخه توسعه‌یافته‌تر وسپا Gts است. اسکوتر اسپرت‌تری که البته فناوری بالاتر نیز به‌روزرسانی شده است. برای این موتور یک کنسول دیجیتال کاملاً جدید در یک محفظه گرد طراحی شده که از لباس‌های ورزشی الهام گرفته شده است.

در این موتورسیکلت رکاب یک‌تکه دو رنگ نصب شده است، که البته به صورت آپشن خواهد بود و اشاره به میراث مدل‌های مسابقه‌ای شرکت دارد. رینگ‌های جدید 5 پره مشکی مات با گرافیک نارنجی نیز ازجمله دیگر جلوه‌های جذاب بصری وسپای جدید است.

در حال حاضر بهترین ویرایش وسپا GTv دارای یک پیشرانه 278 سی‌سی با 21.7 اسب‌بخار قدرت و 22 نیوتن‌متر گشتاور است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

مترجم : نیما حدادی

منبع : paultan.org

دیدگاه کاربران