پس از چندین شرکت تیونر، اکنون نوبت به منصوری رسیده تا ایدههای خود را روی مازراتی MC20 اجرا کند.
”منصوری پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری توئین توربو این خودرو را بگونهای تقویت نموده، که 720 اسببخار قدرت و 850 نیوتنمتر گشتاور تولید میکند.“بدنه پر از جزئیات و جالب توجه این مازراتی MC20، با شناختی که از منصوری داریم، هماهنگ به نظر میرسد. ورودی هوای بزرگ در سپر جلو، هواکش در کاپوت و گلگیرهای جلو، پوشش روی پیشرانه، اسکوپ سقفی، باله و دیفیوزر بزرگ و البته چهار خروجی اگزوز دایره شکل که زیر چراغها نصب شده، برخی از ویژگیهای قابل ذکر در بدنه این خودرو است.
بدنه مازراتی MC20 منصوری با ترکیبی از فیبرکربن، خاکستری تیره براق و نوارهای زرد رنگ تزئین شده است. رینگهای 10 پره با روکش برنز تیره هم این مجموعه را تکمیل میکند.
بخش اعظم فضای کابین زرد رنگ است، درحالیکه پوشش داخلی درها و بخش میانی صندلیها با رنگ سفید تزئین شده و نواری به رنگ پرچم ایتالیا هم در بخش میانی صندلیها قرار دارد.
منصوری بخش فنی مازراتی MC20 را فراموش نکرده و پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری توئین توربو این خودرو را بگونهای تقویت نموده، که از 621 اسببخار قدرت و 729 نیوتنمتر گشتاور در حالت استاندارد، به 720 اسببخار قدرت و 850 نیوتنمتر گشتاور رسیده است.
شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این خودرو در حالت استاندارد به ترتیب 2.9 ثانیه و 323 کیلومتر برساعت اعلام شده است، اما از این ارقام در نسخه تقویت شده توسط منصوری اطلاعی در دسترس نیست.
مازراتی MC20 با تیونینگ نوویتک، 711 اسببخار قدرت و 818 نیوتنمتر گشتاور در اختیار دارد، درحالیکه این ارقام برای نمونه تقویت شده توسط DMC به 705 اسببخار و 875 نیوتنمتر میرسد.
مازراتی هم قصد دارد نمونهای قدرتمند از MC20 را عرضه نماید، که البته یک خودروی مسابقهای خواهد بود. قدرت این خودرو با نام مازارتی Project 24، به 740 اسببخار میرسد، اما از رقم گشتاور، اطلاعی در دسترس نیست. برخلاف نسخه استاندارد که از گیربکس 8 سرعته دوکلاچه بهرهمند شده، Project24 به جعبهدنده شش سرعته دستی مجهز خواهد شد. همچون سایر خودروهای مخصوص پیست، در کابین Project24 هم شاهد میلههای حفاظتی و کپسول اطفاء حریق خواهیم بود.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com