• نسل هشتم iDrive براي ب‌ام‌و سري 4 و M4
  • نسل هشتم iDrive براي ب‌ام‌و سري 4 و M4
  • نسل هشتم iDrive براي ب‌ام‌و سري 4 و M4

آغاز استفاده از نمایشگرهای دوقلو خمیده

نسل هشتم iDrive برای ب ام و سری 4 و M4

8 بهمن 1401 15:00

به رسم چند سال گذشته و با فرا رسیدن فصل بهار، شرکت ب ام و چند بروزرسانی جدید برای محصولات خود معرفی نموده است، که شاید مهمترین آن‌ها، نسخه جدید از سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive برای سری 4 باشد.

رابط کاربری iDrive 8 از طریق دو نمایشگر 12.3 اینچی پشت آمپر و 14.9 اینچی مرکزی که در کنار یکدیگر قرار گرفته و کمی خم شده‌­اند، انجام وظیفه خواهد کرد.تمامی اعضای خانواده سری 4 از جمله ب‌ام‌و M4، در سال 2023 به رابط کاربری iDrive 8 برای سیستم اطلاعات سرگرمی مجهز خواهند شد. این رابط کاربری از طریق دو نمایشگر 12.3 اینچی پشت آمپر و 14.9 اینچی مرکزی که در کنار یکدیگر قرار گرفته و کمی خم شده‌­اند، انجام وظیفه خواهد کرد.

در تمام مدل‌های از جمله سدان برقی i4، پس از باز شدن در راننده یا سرنشین جلو، صدای خوشامدگویی جدید به گوش می­رسد.

دستیار پارکینگ حرفه­‌ای هم برای سال 2023 با تغییراتی همراه شده از جمله این‌که در سری 7، X7 و کراس‌اور برقی iX، مانورهای حرکتی خودرو را می­‌توان از طریق نرم‌­افزار My BMW در تلفن همراه کنترل کرد. تمامی پروسه حرکتی خودرو از فاصله شش متری و در نمایشگر تلفن همراه قابل مشاهده خواهد بود. نکته جالب این‌که بیش از ده فرمان حرکتی که در پارکینگ‌های مختلف اعمال شده است را می‌­توان در این سامانه ذخیره کرد، تا در دفعات بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

نسل هشتم iDrive برای ب‌ام‌و سری 4 و M4

از سه ماهه دوم 2023، برخی از مدل‌های ب ام و X1 در بریتانیا با رابط کاربری iDrive 9 عرضه خواهند شد، که در نمایشگاه CES 2023 با ویژگی‌های آن آشنا شدیم.

ب ام و سری 7 نیز با رنگ‌های جدید بدنه و امکانات شخصی­‌سازی بیشتر کابین عرضه می‌شود، درحالی‌که شاسی‌­بلند پرچمدار این برند یعنی X7 با فناوری جدید چراغ‌های جلو به نام Glow همراه خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران