• ون برقي وولينگ جرني

ونی برقی با شعاع حرکتی 300 کیلومتر

معرفی وولینگ Journey EV

11 بهمن 1401 16:04

با گسترش تنوع خودروهای برقی در بازار چین، ساخت نسخه برقی از مدل‌های مجهز به پیشرانه درون‌سوز هم آغاز شده است. اکنون نوبت به یک مینی­ ون اقتصادی از برند وولینگ رسیده تا در نسخه برقی و به نام Journey EV وارد بازار شود.

وولینگ Journey EV به یک موتور برقی با 134 اسب­‌بخار قدرت مجهز شده است و انتظار داریم که شعاع حرکتی 250 الی 300 کیلومتر در دسترس باشد.برند وولینگ از اتحاد سایک، جنرال موتورز و وولینگ اتوموبیل شکل گرفته و چند محصول را در بازار چین به فروش می‌­رساند، که یکی از آن‌ها یعنی وولینگ مینی EV، با استقبال مشتریان روبرو شده است.

طول،عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای وولینگ Journey EV به ترتیب 5.15، 1.84، 1.91 و 3.18 متر اعلام شده است.

وولینگ Journey EV از نظر ظاهری تفاوتی با نسخه بنزینی ندارد و تنها به واسطه منافذ بسته جلوپنجره و پورت شارژ روی بدنه، از مدل قبلی متمایز شده است.

فضای کابین وولینگ Journey EV هم تفاوتی با مدل قبلی ندارد و فقط اهرم تعویض دنده با کلید چرخان جایگزین شده است. وولینگ Journey EV به صورت استاندارد با ظرفیت 7 نفر عرضه می‌شود، اما با سفارش مشتریان به صورت 8 یا 9 نفره هم به فروش می‌­رسد.

ون برقی وولینگ جرنی

برخلاف همتای مجهز به پیشرانه درون‌سوز که با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی یا 1.5 لیتری توربوشارژ عرضه شده، وولینگ Journey EV به یک موتور برقی با 134 اسب­‌بخار قدرت مجهز شده است. از ظرفیت مجموعه باتری این خودرو اطلاعی نداریم، اما انتظار داریم که شعاع حرکتی 250 الی 300 کیلومتر در دسترس باشد.

قیمت وولینگ Journey EV فعلا اعلام نشده است، ولی نسخه مجهز به پیشرانه درون‌سوز با قیمت پایه 10.290 دلار به فروش می‌­رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران