شرکت هوندا تصمیم گرفته نسخه تغییر یافته از نسل جدید سیویک را با نام اینتگرا در چین به فروش برساند. در سال گذشته، 80 هزار دستگاه هوندا اینتگرا در بازار چین به فروش رسیده که در مقایسه با تیراژ 155 هزار دستگاهی هوندا سیویک، به مراتب کمتر به نظر میرسد. اما سیویک در دو فرم بدنه و با سه پیشرانه در چین عرضه شده و اکنون اینتگرا هم قصد دارد با تنوع بیشتری وارد میدان شود.
”نسخه جدید هوندا اینتگرا در فرم لیفتبک با طول 4.563 متر معرفی شده است، که به واسطه کوتاهی انتهای بدنه، به خودروهای هاچبک شباهت دارد. “این کار با اضافه شدن برخی تزئینات ظاهری، حذف پیشرانه پایه و نصب گیربکس دنده دستی به انجام رسیده تا نظر علاقمندان به هیجان را جلب نماید.
نسخه جدید هوندا اینتگرا در فرم لیفتبک با طول 4.563 متر معرفی شده است، که به واسطه کوتاهی انتهای بدنه، به خودروهای هاچبک شباهت دارد.
فرم چراغهای این مدل نسبت به اینتگرا سدان تغییر کرده و بنابر سفارش مشتری سقف به رنگ مشکی تزئین خواهد شد، درحالیکه طراحی چراغهای جلو، سپرها، جلوپنجره و رینگها با هوندا سیویک تفاوت دارد.
در فضای کابین هم با تفاوت اساسی در طراحی روبرو نیستیم.
هوندا اینتگرا لیفتبک به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با 182 اسببخار قدرت و 240 نیوتنمتر گشتاور مجهز شده است، که به گیربکس شش سرعته دستی یا CVT خودکار منتقل میشود.
هوندا اینتگرا لیفتبک e: HEV به یک موتور برقی با 184 اسببخار قدرت و 315 نیوتنمتر گشتاور مجهز شده است، که وظیفه به حرکت درآوردن چرخها را برعهده دارد درحالیکه پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با 143 اسببخار قدرت و 182 نیوتنمتر گشتاور، به عنوان مولد برق عمل کرده است و تنها در سرعتهای بالاتر وارد مدار میشود. نهایت قدرت این مجموعه به 203 اسببخار خواهد رسید.
فروش هوندا اینتگرا لیفتبک از ماه فوریه در چین آغاز خواهد شد. نسخه سدان در مدلهای درونسوز و هیبرید با قیمت پایه 19.300 و 24.300 دلار عرضه شده و پیشبینی میشود که قیمت نسخه لیفتبک هم اختلاف چندانی با این مدل نداشته باشد.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : autoreview.ru