• Kaiyi T17 کايي تانگوو

کراس‌اوری اقتصادی از زیرمجموعه چری

معرفی کایی T17

23 بهمن 1401 15:28

برند کایی - Kaiyi - که قبلاً با نام کووین شناخته می­‌شد، یکی از زیرمجموعه‌های چری به شمار می‌­آید. محصولات این برند براساس پلتفرم‌های قدیمی­‌تر چری شکل گرفته و در شهرهای درجه سه و چهارم چین به فروش می­‌رسد. یکی از محصولات این برند در ایران با نام بهمن ریسپکت وارد بازار شده است و احتمالا کراس‌­اور کایی شوجت پرو هم توسط ایران‌خودرو عرضه خواهد شد.

کایی قصد دارد T17 را در دو نسخه درونسوز و پلاگین هیبرید به فروش برساند. اکنون کایی با تغییر نام، لوگو و البته طراحی محصولات خود، قصد دارد جایگاه فعلی خود در بازار را تغییر دهد. اخیراً تصاویری از یک کراس­‌اور کامپکت در رسانه­‌های چینی انتشار یافته است، که از عرضه یک محصول جدید توسط این برند خبر می­‌دهد.

ابعاد این خودرو که فعلاً با کد T17 شناخته می­‌شود، در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.716، 1.86، 1.718 و 2.71 متر اعلام شده است.

کایی T17 براساس پلتفرم T1X شکل گرفته و با عناصری همچون جلوپنجره ماتریسی، چراغ‌های باریک LED در جلو و عقب، اجزای کروم بدنه، باله عقب و چهار خروجی اگزوز طراحی شده است.

Kaiyi T17 کایی تانگوو

کایی قصد دارد T17 را در دو نسخه درونسوز و پلاگین هیبرید به فروش برساند. انتظار داریم که نسخه استاندارد به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و مدل PHEV به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی مجهز شود، که شعاع حرکتی 120 کیلومتر در حالت کاملاً برقی را برای این خودرو فراهم خواهد کرد.

براساس اعلام منابع چینی، کایی T17 با اسم نهایی تانگوو، در آینده نزدیک و با قیمت 11,700 الی 16,200 دلار به فروش خواهد رسید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران