• کاديلاک XT4 مدل 2024
  • کاديلاک XT4 مدل 2024
  • کاديلاک XT4 مدل 2024
  • کاديلاک XT4 مدل 2024
  • کاديلاک XT4 مدل 2024

تغییرات اساسی در کابین

معرفی کادیلاک XT4 مدل 2024

3 اسفند 1401 10:59

کادیلاک XT4 جدیدترین کراس‌اور ساب‌کامپکت جنرال موتورز است، که به‌روز رسانی شده است. این خودرو تابستان امسال به نمایندگی‌ها می‌رسد.

اکنون به جای صفحه کیلومتر سنتی، از نمایشگر دیجیتال استفاده شده، که در ادامه آن یک نمایشگر اطلاعات و سرگرمی مرکزی قرار گرفته است.درست همانند بیوک انکور GX و شورولت تریل بلیزر به روز شده، اتفاقات مهم داخل کابین است. اکنون به جای صفحه کیلومتر سنتی، از نمایشگر دیجیتال استفاده شده، که در ادامه آن یک نمایشگر اطلاعات و سرگرمی مرکزی قرار گرفته است. ابعاد این صفحه نمایش به ۳۳ اینچ می‌رسد و وضوع 9K دارد. این ویژگی از کادیلاک لیریک الهام گرفته و منحنی کمی نسبت به راننده دارد.

این صفحه نمایش تماما لمسی است. اما یک اهرم چرخشی روی کنسول قرار گرفته است، که قابلیت‌های مختلفی را برای سیستم اطلاعات و سرگرمی ارائه می‌دهد. فضای داخلی کادیلاک XT4 مدل ۲۰۲۴ بسته به نوع پکیج و تریم، با رنگ‌ها و متریال‌های مختلف، مانند چوب، فیبر کربن و آلومینیوم، ارائه می‌شود. اگر پکیج آب و هوای سردسیر را انتخاب کنید، صندلی‌ها گرم‌کن و ماساژور دارند.

این خودرو ویژگی‌های مختلفی را روی این صفحه ارائه می‌دهد. برخی ویژگی‌ها طبق گوگل هستند و دستورات را از طریق صدا و لمس دریافت می‌کنند. سیستم صوتی جدید AKG Studio با ۱۳ اسپیکر وجود دارد. سیستم‌های ایمنی و کمک راننده نیز درنظر گرفته شده‌اند، که عبارتند از هشدار ترافیک عقب با ترمز اضطراری، حفظ خطوط و هشدار خروج از خط.

کادیلاک XT4 مدل 2024

با انتخاب پکیج Active Safety ، گزینه‌هایی مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار عابر پیاده و ... اضافه می‌شوند. این پکیج برای سطح‌های بالاتر این خودرو ارائه می‌شود؛ اما اتصال 5G و صندوق برقی برای تمامی مدل‌ها در دسترس هستند.

در بخش ظاهری، تشخیص مدل جدید از مدل قبلی کمی دشوار است. در مدل‌ جدید، چراغ‌های عمودی باریک‌تر و تیزتر هستند. LED ها در قسمت گوشه قرار گرفته‌اند. قسمت پایینی آن به همان شکل باقی مانده است. در قسمت عقب، چراغ‌های افقی، اکنون عمودی هستند و مجددا طراحی شده‌اند. رینگ‌ها نیز جدید هستند.

کادیلاک XT4 مدل 2024

این خودرو به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مجهز شده است، که ۲۳۵ اسب‌بخار قدرت را از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

کادیلاک XT4 مدل ۲۰۲۴ در مدل پایه Luxury، سطح متوسط Premium Luxury و سطح بالا Sport دردسترس است. قیمت آن هنوز مشخص نشده است، اما شروع قیمت مدل ۲۰۲۳ از ۳۷,۴۹۰ دلار است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران