• تيونينگ فولکس واگن T7 توسط Delta4x4
  • تيونينگ فولکس واگن T7 توسط Delta4x4
  • تيونينگ فولکس واگن T7 توسط Delta4x4
  • تيونينگ فولکس واگن T7 توسط Delta4x4

مناسب برای علاقمندان فعالیت‌های ورزشی

تیونینگ فولکس واگن T7 توسط Delta4x4

4 اسفند 1401 09:00

فولکس واگن مولتی ون T7 به طور همزمان با نسل قبلی خود تولید می­‌شود، اما این دو مدل در بازارهای مختلف به فروش می‌­رسند. T7 با ابعاد کوچکتر، امکانات بیشتر و پیشرانه‌­های برقی برای کسب و کارهای کوچک و البته مشتریان علاقمند به سفر و ماجراجویی، بیشتر مناسب به نظر می‌­رسد.

این نسخه خاص از فولکس واگن مولتی ون T7 برای علاقمندان به دوچرخه‌سواری، صخره‌نوردی، موج‌سواری و سایر فعالیت‌های ورزشی بسیار جالب توجه خواهد بود.اکنون یک تیونر آلمانی به نام Delta4x4 با تاکید بر ویژگی‌های این خودرو، آن را به محصولی به نام Odelzhausener تبدیل نموده است، که برای علاقمندان به دوچرخه‌سواری، صخره‌نوردی، موج‌سواری و سایر فعالیت‌های ورزشی بسیار جالب توجه خواهد بود.

به لطف فنرهای بیل‌اشتاین و کمک‌­فنرهای آیباخ، فاصله کف مولتی ون T7 از سطح زمین 40 میلی‌متر افزایش یافته است. بدنه خودرو روی رینگ‌های 18 اینچی Hanma به رنگ مشکی با تایرهای چهار فصل 255/55 ساخت Loder AT #1 استوار شده است، اما رینگ‌های 20 اینچی نیز قابل سفارش خواهد بود.

گیره استیل به ضخامت 76 میلی‌متر به رنگ مشکی مات یا همرنگ بدنه، ریل‌های سقفی با طراحی جدید، قطعات مشکی لبه گلگیرها و رنگ‌آمیزی بخش بالایی بدنه به رنگ مشکی، از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو به شمار می­‌آید.

تیونینگ فولکس واگن T7 توسط Delta4x4

البته میله اضافی روی سپر جلو به همراه چند چراغ که در تصاویر کامپیوتری خودرو شاهد بودیم، در نسخه نهایی حذف شده است، اما همین که یک سال پس از انتشار چند تصویر، این پروژه به واقعیت تبدیل شده، باعث خوشحالی است.

مالکان مولتی ون T7 می­‌توانند این مجموعه را به صورت جداگانه از Delta4x4 خریداری کنند. مثلا کیت افزایش ارتفاع با قیمت 1491 دلار و رینگ‌های 18 اینچی Hanma به همراه تایرهای چهار فصل با قیمت 4170 دلار به فروش می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران