• ميتسوبيشي تريتون 2024 رالي
  • ميتسوبيشي تريتون 2024 رالي
  • ميتسوبيشي تريتون 2024 رالي
  • ميتسوبيشي تريتون 2024 رالي
  • ميتسوبيشي تريتون 2024 رالي
  • ميتسوبيشي تريتون 2024 رالي
  • ميتسوبيشي تريتون 2024 رالي
  • ميتسوبيشي تريتون 2024 رالي
  • ميتسوبيشي تريتون 2024 رالي
  • ميتسوبيشي تريتون 2024 رالي

آماده برای نبرد!

معرفی میتسوبیشی تریتون 2024 رالی

8 مرداد 1402 13:44

به فاصله کمی از معرفی نسل جدید میتسوبیشی تریتون، نسخه رالی از این پیکاپ ژاپنی هم رونمایی شده است. این خودرو در رالی کراس کانتری آسیا شرکت می‌کند، که در ماه آگوست از تایلند آغاز می­‌شود.

میتسوبیشی تریتون رالی به پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر توربودیزل مجهز شده است، که 201 اسب‌­بخار قدرت و 470 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس شش سرعته دستی به سامانه چهار چرخ محرک میتسوبیشی یعنی سوپر سلکت 4WD-II و دیفرانسیل لغزش-محدود به هر دو محور ارسال می­‌کند.

علاوه بر اسنورکل که به تنفس بهتر پیشرانه یاری رسانده، موارد دیگری شامل تعلیق اسپرت با کمک­‌فنرهای دوتایی در هریک از چرخ‌ها، افزایش فاصله بین چرخ‌ها، رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای Geolander ساخت یوکوهاما نیز برای این خودرو نصب شده است.

میتسوبیشی تریتون 2024 رالی

برخی قطعات همچون کاپوت، درها و کف محفظه بار از فیبرکربن ساخته شده، ضمن ­این‌که یک میله روی ستون A و میله­‌های محافظتی نیز در کابین نصب شده است.

آقای هیروشی ماسوکا سرپرست تیم میتسوبیشی رالی آرت، از تست 2 هزار کیلومتری استقامتی تریتون رالی 2024 در تایلند و ژاپن خبر داده، که به گفته وی بدون هیچ مشکلی به پایان رسیده است.

میتسوبیشی تریتون 2024 با افزایش 60 درصدی مقاومت پیچشی سازه، به ششمین نسل خود وارد شده است. این خودرو را می­‌توان در نسخه تک، دو کابین یا تک ­کابین بلند سفارش داد.

پیشرانه 2.4 لیتری توربودیزل در سه نسخه مختلف شامل پایه با 148 اسب‌بخار قدرت و 330 نیوتن متر گشتاور، میانی با 181 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور و پرچمدار با 201 اسب بخار قدرت و 470 نیوتن متر گشتاور، عرضه می‌شود. خریداران می­توانند گیربکس شش سرعته دستی یا خودکار را برای این خودرو انتخاب کنند.

میتسوبیشی تریتون 2024 رالی

به لطف سامانه چهار چرخ محرک میتسوبیشی یعنی سوپر سلکت 4WD-II و دیفرانسیل لغزش-محدود، 40 درصد از خروجی پیشرانه به محور جلو و 60 درصد از آن به محور عقب منتقل می­‌شود.

چند حالت رانندگی شامل 2H , 4H , 4HLc (برای قفل دیفرانسیل مرکزی) و 4LLc (برای گشتاور بیشتر به همراه قفل دیفرانسیل مرکزی) را می‌­توان در این خودرو انتخاب کرد.

سامانه فعال کنترل انحراف نیز با ترمزگیری در چرخ‌های جلو، پیچیدن با تریتون 2024 را بهبود می‌­بخشد. دستیار شروع حرکت در سربالایی و فرود از سراشیبی نیز پیش‌­بینی شده است.

فروش میتسوبیشی تریتون 2024 ابتدا از تایلند آغاز می‌­شود. این خودرو از سال 2024 در ژاپن عرضه خواهد شد، اما نشانه­‌ای از احتمال فروش در ایالات متحده وجود ندارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران