• بازگشت ميتسوبيشي تريتون به ژاپن
  • بازگشت ميتسوبيشي تريتون به ژاپن
  • بازگشت ميتسوبيشي تريتون به ژاپن
  • بازگشت ميتسوبيشي تريتون به ژاپن
  • بازگشت ميتسوبيشي تريتون به ژاپن
  • بازگشت ميتسوبيشي تريتون به ژاپن

فقط در نسخه‌های گران‌تر

بازگشت میتسوبیشی تریتون به ژاپن

4 دی 1402 18:09

نسل جدید میتسوبیشی L200 در تابستان 2023 رونمایی شد. این خودرو در محل تولید یعنی تایلند به نام تریتون و در برخی کشورهای دیگر از جمله روسیه با نام L200 شناخته می­‌شود.

در زمان رونمایی، اعلام شد که میتسوبیشی L200 پس از 12 سال دوباره به وطن اصلی یعنی ژاپن بازمی­‌گردد. اکنون که به برگزاری نمایشگاه توکیو نزدیک می­‌شویم، نسخه بازار ژاپن از میتسوبیشی L200 معرفی شده است.

طراحی میتسوبیشی تریتون بازار ژاپن

میتسوبیشی تریتون براساس سازه جدید شاسی مستقل شکل گرفته و نسبت به نسل قبل، چهره‌­ای خشن­‌تر از نسل قبل را به نمایش گذاشته است.

برخلاف مشتریان تایلندی که می‌­توانند میتسوبیشی تریتون را در سه فرم اتاق سفارش دهند، این خودرو در ژاپن فقط به صورت دوکابین و در دو تریم GLS و GSR عرضه خواهد شد. این دو تریم از نظر تجهیزات رفاهی در سطح بالایی قرار دارند و به واسطه برخی جزئیات همچون اجزای جلوپنجره، از یکدیگر متمایز می­‌شوند. نکته جالب اینکه ابعاد این دو مدل هم کمی با یکدیگر تفاوت دارد.

بازگشت میتسوبیشی تریتون به ژاپن

ابعاد بدنه میتسوبیشی تریتون در تریم GLS در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 5.32، 1.865 و 1.795 متر اعلام شده است، که برای تریم GSR به 5.36، 1.93 و 1.815 متر تغییر خواهد کرد. البته فاصله بین محورها و ارتفاع کف از سطح زمین در هر دو تریم یکسان و به ترتیب برابر با 3130 و 220 میلی‌متر اعلام شده است.

کابین و امکانات میتسوبیشی تریتون بازار ژاپن

در فضای کابین میتسوبیشی تریتون با نمایشگر لمسی بالای داشبورد، کنترل مجزا برای سیستم تهویه و افزایش کیفیت قطعات، مواجه هستیم.

میتسوبیشی تریتون در ژاپن به صورت استاندارد به چراغ‌های LED، رینگ‌های 18 اینچی، صفحه نشان­‌دهنده 7 اینچی، گرمکن فرمان و صندلی‌های جلو، نمایشگر 9 اینچی لمسی، کروزکنترل تطبیق‌­پذیر، ترمز اضطراری و دستیار حرکت بین خطوط مجهز شده است. در تریم GSR، روکش چرمی و تنظیم برقی صندلی راننده به این موارد اضافه می‌­شود.

بازگشت میتسوبیشی تریتون به ژاپن

مشخصات فنی میتسوبیشی تریتون بازار ژاپن

میتسوبیشی تریتون در تایلند با پیشرانه 2.4 لیتری توربودیزل در سه نسخه به فروش می­‌رسد اما در ژاپن، فقط نسخه­‌ای از این پیشرانه عرضه می­‌شود که 204 اسب­‌بخار قدرت را به گیربکس شش سرعته اتوماتیک انتقال می­‌دهد. هر دو تریم بازار ژاپن، به سامانه چهار چرخ محرک Super Select و دیفرانسیل لغزش-محدود مرکزی مجهز شده است.

تریم‌ها و قیمت میتسوبیشی تریتون بازار ژاپن

میتسوبیشی تریتون در دو تریم GLS و  GSR به ترتیب با قیمت 4,980,800 و 5,401,000 ین (معادل با 35 و 38 هزار دلار) از فوریه 2024 در ژاپن عرضه خواهد شد.

با این قیمت، نه تنها تریتون به گران‌ترین محصول میتسوبیشی تبدیل شده، بلکه حتی در مدل پایه از نسخه کامل تویوتا هایلوکس با پیشرانه 2.4 لیتری دیزل با 150 اسب­‌بخار قدرت و قیمت 4.312 میلیون ین (معادل 30 هزار دلار) هم بسیار گران‌تر است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران