• معرفي ميتسوبيشي تريتون Black Edition
  • معرفي ميتسوبيشي تريتون Black Edition
  • معرفي ميتسوبيشي تريتون Black Edition
  • معرفي ميتسوبيشي تريتون Black Edition
  • معرفي ميتسوبيشي تريتون Black Edition
  • معرفي ميتسوبيشي تريتون Black Edition

دارک‌تر و جذاب‌تر

معرفی میتسوبیشی تریتون بلک ادیشن

8 مرداد 1403 13:21

نسخه دارک Triton به طور انحصاری با دیفرانسیل عقب و جعبه دنده اتوماتیک عرضه می‌شود.

مدل‌های Black Edition تقریباً به یک کلیشه قدیمی در دنیای خودرو تبدیل شده‌اند، اما به نظر می‌رسد مردم آن‌ها را بسیار دوست دارند، پس چرا آنچه را که می‌خواهند به آن‌ها ندهیم؟ میتسوبیشی با آخرین نسخه وانت Triton به سمت تاریکی روانه شده است.

طراحی میتسوبیشی تریتون بلک ادیشن

به طور معمول، خودروسازان تریم‌های تاریک را برای مراحل پایانی دوره عمر یک خودرو نگه می‌دارند. اما میتسوبیشی با نسخه جدید تریتون بلک ادیشن این روند را تغییر داده است. نسخه جدید با جلوپنجره و Dynamic Shield براق مشکی متمایز می‌شود.

تم مشکی به کلاهک‌های آینه، دستگیره‌های درها، دستگیره در عقب و چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی گسترش می‌یابد. برای متعادل کردن ظاهر تک‌رنگ، طراحان میتسوبیشی قطعات تیتانیوم دودی را در رکاب کناری و سپر عقب به کار برده‌اند. نسخه بلک ادیشن به طور انحصاری در رنگ‌های خاکستری گرافیتی یا سفید الماس عرضه می‌شود.

کابین و امکانات میتسوبیشی تریتون بلک ادیشن

در کابین پوشش‌های مشکی با دوخت‌های سفید متضاد دیده می‌شود، اگرچه سقف روشن از تم تاریک کلی کاسته است. دیگر ویژگی‌های استاندارد شامل سیستم اطلاعات سرگرمی 9 اینچی و مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفته کمک‌راننده (ADAS) است.

مشخصات فنی میتسوبیشی تریتون بلک ادیشن

نیروی تریتون بلک ادیشن توسط نسخه میان‌رده‌ای از پیشرانه توربودیزل 2.4 لیتری با 181 اسب‌بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تامین می‌شود. تریتون بلک ادیشن به طور انحصاری با جعبه‌دنده اتوماتیک 6 سرعته و دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود.

قیمت میتسوبیشی تریتون بلک ادیشن

میتسوبیشی تریتون بلک ادیشن اکنون در تایلند با قیمت پایه 1,027,000 بات تایلند (معادل 28,409 دلار) در دسترس است. اگرچه در حال حاضر به بازار تایلند محدود است، اما احتمال گسترش تریتون بلک ادیشن به خط تولید جهانی Triton/L200 در آینده نزدیک وجود دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران