• هيونداي آيونيک 5 ديزني 100 پلاتينيوم
  • هيونداي آيونيک 5 ديزني 100 پلاتينيوم
  • هيونداي آيونيک 5 ديزني 100 پلاتينيوم
  • هيونداي آيونيک 5 ديزني 100 پلاتينيوم

هدیه کره‌ای برای صدمین سالگرد تأسیس دیزنی

معرفی کانسپت هیوندای آیونیک 5 دیزنی 100 پلاتینیوم

19 فروردین 1402 13:05

این روزها نیویورک با انواع و اقسام وسایل نقلیه شلوغ شده است؛ اما این یکی کمی فرق دارد. در نگاه اول، شبیه همان هیوندای آیونیک 5 معمولی به نظر می‌رسد. البته در بیشتر موارد همین‌طور است؛ اما دقیق‌تر که نگاه کنید، جادوی دیزنی را روی آن مشاهده خواهید کرد. به همین دلیل است که پسوند این کانسپت Disney100 Platinum انتخاب شده است.

در این خودرو ویژگی‌های خاصی که از دنیای دیزنی الهام گرفته شده، قابل انتخاب است؛ مانند رنگ بیرونی طلایی Gravity مات و البته نام تجاری دیزنی 100 که در سرتاسر خودرو دیده می‌شود.شاید در نام آیونیک جدید اشاره به کانسپت بودنش شده باشد، اما هیوندای وعده داده است که تا اواخر سال جاری اطلاعات بیشتری از این خودرو ارائه خواهد کرد و این یعنی برنامه تولید و فروش آن روی میز است.

در این خودرو ویژگی‌های خاصی که از دنیای دیزنی الهام گرفته شده، قابل انتخاب است؛ مانند رنگ بیرونی طلایی Gravity مات و البته نام تجاری دیزنی 100 که در سرتاسر خودرو دیده می‌شود. این اسم علاوه بر طراحی بیرونی در داخل کابین، پشت صندلی‌ها، کف‌پایی و کنسول مرکزی نیز درج شده است.

خاص بودن این خودرو به همینجا ختم نمی‌شود. کانسپت پلاتینیوم دیزنی 100 دارای یک صفحه نمایش است که تصاویر کارتونی را در کل بخش چراغ‌های جلو و عقب نشان می‌دهد. وقتی این خودروی برقی را روشن می‌کنید، موسیقی نمادین دیزنی پخش می‌شود و یک انیمیشن راه‌اندازی ویژه در نمایشگر داخلی پخش می‌شود. لوگوی خاص Disney100 نیز درون گرد و غبار چوب جادویی به نمایش درمی‌آید که جلوه‌ای قابل توجه دارد.

هیوندای آیونیک 5 دیزنی 100 پلاتینیوم

برای آنهایی که نمی‌دانند دیزنی 100 چیست باید بگوییم که سال 2023 صدمین سالگرد استودیوی انیمیشن دیزنی است. هیوندای به عنوان اسپانسر انحصاری در این جشن شرکت خواهد کرد.

همانطور که قبلاً گفتیم، کانسپت آیونیک 5 در آینده به صورت تولید محدود عرضه خواهد شد. مدیر بازاریابی هیوندای می‌گوید، این اولین‌باری است که دیزنی درهای استودیوی طراحی خود را باز کرده و به یک خودروساز اجازه دسترسی به شخصیت‌های نمادین خود را می‌دهد.

هیوندای آیونیک 5 دیزنی 100 پلاتینیوم

هیوندای آیونیک 5 پرچم‌دار خودروهای برقی شرکت است و ما هیجان‌زده هستیم که می‌خواهیم نسخه‌ای محدود از آن را برای تجربه‌ای فراموش‌نشدنی به طرفداران دیزنی عرضه کنیم. هیوندای آیونیک 5 دیزنی 100 پلاتینیوم کانسپت در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش درخواهد آمد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران