• ون جک Refine
  • ون جک Refine
  • ون جک Refine

بازار ون‌های چینی داغ‌تر از قبل

انتشار اولین تصاویر از ون جک Refine

23 فروردین 1402 16:47

مدتی است که خودروهای کلاس MPV، مانند ترامپچی M8، دنزا D9 و زیکر 009، توسعه یافته و محبوب شده‌اند. اکنون جک Refine پیش نمایشی را از کانسپت MPV خود منتشر کرده است.

این محصول یک MPV سایز متوسط بزرگ محسوب می‌شود و جک Refine گفته که طول آن حدود 5.2 متر است.این خودروساز اعلام کرده است، که MPV موردنظر در نمایشگاه خودرو شانگهای در تاریخ 18 آوریل رونمایی خواهد شد. نسخه تولید انبوه آن نیز در سه ماهه سوم سال 2023 عرضه می‌شود. MPV جدید این خودروساز، هنوز نام مشخصی ندارد.

در حال حاضر جک Ruifeng چندین محصول با این برند دارد که شامل MPVهای M6 و M5 است. داستان MPVهای جک از سال 2000 آغاز شد. در آن زمان، مدیران شرکت استراتژی‌ای را در نظر گرفته بودند، که توسط MPVها وارد بازار خودروهای شخصی شوند.

نمای جانبی این ون چینی، همان سبک معمول و رایج سایر MPVها را دارد و بدنه آن دو رنگ است. این خودرو روی رینگ‌های بزرگ پنج پر دو رنگ سوار شده است. قابل توجه‌ترین قسمت در طراحی آن، آینه‌های جانبی دیجیتال است. این نوع آینه‌ها از جولای امسال در چین قانونی می‌شوند. دستگیره‌های در و ستون B مخفی هستند و به مسافران کمک می‌کنند تا راحت‌تر سوار و پیاده شوند.

ون جک Refine

هیچ تصویری از فضای داخلی این MPV منتشر نشده است؛ اما می‌توان گفت که تریم دو رنگ دارد. علاوه بر آن، یک سانروف پانوراما بسیار بزرگ نیز در نظر گرفته شده است.

این محصول یک MPV سایز متوسط بزرگ محسوب می‌شود و جک Refine گفته که طول آن حدود 5.2 متر است. اطلاعاتی درباره پیشرانه آن در دسترس نیست؛ اما باتوجه به جلوپنجره بسته آن، یک محصول هیبریدی خواهد بود. این جلوپنجره به صورت ماتریسی نقطه‌ای (پولک مانند) طراحی شده و در ادامه چراغ‌ها با آن ترکیب شده است. 

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران