• پورشه 911 GT2 RS ايوو
  • پورشه 911 GT2 RS ايوو
  • پورشه 911 GT2 RS ايوو
  • پورشه 911 GT2 RS ايوو
  • پورشه 911 GT2 RS ايوو
  • پورشه 911 GT2 RS ايوو
  • پورشه 911 GT2 RS ايوو

مبارز جدید پورشه برای فتح مسابقات

معرفی پورشه 911GT2 RS ایوو

5 اردیبهشت 1402 14:02

پورشه موتوراسپرت، جدیدترین نسخه 911 GT2 RS Clubsport را رونمایی کرده است. این محصول به کیت جدید ایوو - Evo - مجهز شده است، تا عملکردش در پیست بهتر باشد. پیکربندی جدید عمدتا برای سری مسابقه‌ای GT2، روزهای پیست و رویدادهای Clubsport طراحی شده است، تا آیرودینامیک و عملکرد را در مسافت های طولانی در اولویت قرار دهد.

طبق گفته Michael Dreiser، مدیر فروش پورشه موتوراسپرت، این شرکت قصد دارد به مشتریان خود ابزاری برای رقابت در بخش GT2 ارائه بدهد.مدل 911 GT2 RS Clubsport با کیت Evo، براساس نسل ۹۹۱ پورشه 911 GT2 RS ساخته شده است و همان پیشرانه توئین‌توربو شش سیلندر تخت با حجم ۳.۸ لیتر را دارد.

ویژگی‌های آیرودینامیک آن بهینه شده. رینگ‌های ۱۸ اینچی، کمک فنرهای بازطراحی شده و ویژگی های ایمنی جدید و بهبود یافته، از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

طبق گفته Michael Dreiser، مدیر فروش پورشه موتوراسپرت، این شرکت قصد دارد به مشتریان خود ابزاری برای رقابت در بخش GT2 ارائه بدهد.

این پیکربندی جدید، به طور گسترده‌ای آیرودینامیک خودرو را اصلاح کرده است. این موضوع به وسیله اسپلیتر بازطراحی شده جلو و فلپ Gurney روی بال عقب، محقق شده است. سایر ویژگی‌های آن عبارتند از طرح جدید جلو، ورودی‌های هوا اصلاح شده برای خنک کردن ترمز، رادیاتور مرکزی، تنظیم کمک فنر برای کاهش ساییدگی تایرها و ... .

پورشه 911 GT2 RS ایوو

کیت ایوو جدید، گلگیرهای جلو و عقب پهن‌تری را ارائه می‌دهد تا فضای بیش‌تری برای رینگ‌های بزرگ ایجاد شود‌. پهنای رینگ‌های جلو از ۱۰.۵ به ۱۲ و پهنای رینگ‌های عقب از ۱۲.۵ به ۱۳ اینچ رسیده است. رکاب‌های جانبی جدید، هماهنگی بصری را میان چرخ‌ها ایجاد می‌کند. خروجی‌های بزرگ‌تر هوا در بخش عقب، تهویه کارآمدتری را برای ترمزها و محفظه موتور ارائه می‌دهند.

چراغ‌های بارانی جدید با الزامات فدراسیون مطابقت دارند. پکیج SRO شامل سیستم پرشدن سریع سوخت است و لایه‌های جانبی آن تقویت شده است.

جدیدترین پیکربندی، آخر هفته و به عنوان بخشی از سری European Fanatec GT2 در مونزا ایتالیا ارائه می‌شود‌. شش آخر هفته مسابقه‌ای وجود دارد، که هرکدام شامل دو مسابقه تقریبا ۵۰ دقیقه‌ای است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران