• جي‌ ام‌ سي هامر برقي امگا اديشن
  • جي‌ ام‌ سي هامر برقي امگا اديشن
  • جي‌ ام‌ سي هامر برقي امگا اديشن
  • جي‌ ام‌ سي هامر برقي امگا اديشن

تغییرات ظاهری با الهام از فضا

معرفی هامر برقی امگا ادیشن

19 اردیبهشت 1402 11:10

جی‌ام‌سی، نسخه‌ای جدید از هامر الکتریکی را معرفی کرده که امگا - Omega - نام دارد. این نسخه برای هر دو مدل پیکاپ و شاسی‌بلند ارائه می‌شود.

قیمت نسخه ویژه امگا در مدل شاسی‌بلند برابر ۱۳۹,۹۹۵ دلار و در مدل پیکاپ برابر ۱۴۹,۹۹۵ دلار است.بدنه خودرو با رنگ آبی Neptune مات پوشیده شده است، که به هشتمین سیاره اشاره دارد. سایر ویژگی‌های ظاهری آن عبارتند از نشان‌های مشکی بدنه، رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی پیانویی و کفپوش‌های ویژه. روکش چرخ یدک، طرحی منحصربه‌فرد دارد و به سیاره آبی اشاره می‌کند.

نسخه امگا تنها با تریم 3X ارائه می‌شود و با پکیج آفرودی Extreme همراه است. این بدان معناست که خودرو با ویژگی‌هایی مانند دوربین‌های زیر بدنه UltraVision، صفحات اضافی، محافظ راکر، پله‌های کمکی، تایرهای ۳۵ اینچی Mud Terrain و ... همراه است.

این پکیج جنبه ظاهری دارد؛ زیرا تغییراتی در بخش فنی و یا برد آن ایجاد نشده است. این شاسی‌بلند به باتری ۲۰ ماژول مجهز شده که ۸۳۰ اسب‌بخار قدرت و 480 کیلومتر برد (با پکیج Extreme Off-Road) دارد. باتری ۲۴ ماژول نیز دردسترس است که ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و برد آن 530 کیلومتر است.

جی‌ ام‌ سی هامر برقی امگا ادیشن

قیمت نسخه ویژه امگا در مدل شاسی‌بلند برابر ۱۳۹,۹۹۵ دلار و در مدل پیکاپ برابر ۱۴۹,۹۹۵ دلار است. تحویل این مدل برای اوایل سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

هامر رویدادی را در Hummer House واقع در میامی، و هنگام برگزاری مسابقات گرندپری میامی ترتیب داده است تا علاقمندان از این خودرو بازدید کنند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران