• جي‌ام‌سي هامر EV تريم 3X

افزایش شعاع حرکتی تا 570 کیلومتر

معرفی جی‌ام‌سی هامر EV تریم 3X

9 اردیبهشت 1402 09:05

در هنگام معرفی اولیه هامر EV در سال 2020، شرکت جی ام سی از عرضه تریم 3X از این خودرو در اواخر سال 2022 خبر داده بود. اکنون و با کمی تاخیر، شاهد اعلام برخی مشخصات تریم 3X هستیم که برای هر دو مدل پیکاپ و شاسی­‌بلند قابل انتخاب است.

در تریم 3X از هامر برقی، همچنان شاهد نصب سه پیشرانه برقی با مجموع هزار اسب­‌بخار قدرت و شعاع حرکتی 570 کیلومتر هستیم. در تریم 3X از هامر برقی پیکاپ، همچنان شاهد نصب سه پیشرانه برقی با مجموع هزار اسب­‌بخار قدرت و شعاع حرکتی 570 کیلومتر هستیم. هرچند از پکیج آفرود Extreme با دوربین‌های زیر بدنه، رکاب‌های جانبی کمکی و صفحات محافظ زیر بدنه در این مدل خبری نیست، اما رینگ‌های 22 اینچی با تایرهای 35 اینچی چهارفصل برای آن درنظر گرفته شده است.

اگر پکیج آفرود Extreme را برای تریم 3X سفارش دهید، شعاع حرکتی خودرو به 527 کیلومتر کاهش می‌­یابد.

در تریم 3X از هامر برقی شاسی­‌بلند با رینگ‌های 22 اینچی، شعاع حرکتی در حدود 502 کیلومتر خواهد بود، که با سفارش پکیج آفرود Extreme به 477 کیلومتر کاهش می­‌یابد. این اعداد که براساس استاندارد آمریکایی EPA اعلام شده، با آنچه در مدل Edition 1 ارائه می‌­شود، برابر است.

جی‌ام‌سی هامر EV تریم 3X

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، تریم 3X در هامر EV پیکاپ مدل 2023 و هامر EV SUV مدل 2024 قابل سفارش خواهد بود. البته جی ام سی از تکمیل ظرفیت فروش این مدل‌ها خبر داده، بنابراین زمان تحویل این تریم جدید به مشتریان نامشخص است. همانطور که احتمالاً حدس زده‌­اید، از قیمت تریم 3X نیز اطلاعی در دسترس نیست.

آقای اَل اوپنهایزر، مدیرعامل جی ام سی، این برند را به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در ساخت خودروهای شاسی‌­بلند و پیکاپ توصیف کرده و هامر برقی با فناوری‌های جدید را کاری موفقیت‌­آمیز در ادامه فعالیت‌های قبلی جی ام سی در طول بیش از یک قرن گذشته دانسته است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران