• شورولت کامارو Vivid Orange Edition

مخصوص بازار ژاپن در تیراژ 20 دستگاه

معرفی شورولت کامارو Vivid Orange Edition

20 اردیبهشت 1402 10:48

شورولت قصد دارد یک نسخه ویژه از کامارو به نام Vivid Orange Edition را در تیراژ محدود 20 دستگاه، در بازار ژاپن عرضه کند.

طراحی شورولت کامارو Vivid Orange Edition

مشتریان آمریکایی امکان سفارش رنگ نارنجی تند یا Vivid Orange را دارند، اما این رنگ تاکنون در ژاپن ارائه نشده است. علاوه بر رنگ نارنجی بدنه، در نسخه Vivid Orange Edition شاهد نوار نقره‌­ای هستیم، که سرتاسر بدنه کامارو یعنی از کاپوت تا صندوق عقب را پیموده است. در فضای کابین هم با صندلی‌های اسپرت از برند ریکارو با روکش مشکی Jet مواجه هستیم.

شورولت کامارو Vivid Orange Edition

در نهایت باید اشاره کنیم که یک هنرمند گرافیتی به نام Number-D در طراحی این خودرو با شورولت همکاری کرده است.

مشخصات فنی شورولت کامارو Vivid Orange Edition

شورولت کامارو Vivid Orange Edition براساس تریم SS از این کوپه آمریکایی شکل گرفته، بنابراین پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر با 447 اسب‌­بخار قدرت و 617 نیوتن‌متر گشتاور را در زیر کاپوت خود جای داده است. البته این مدل نسبت به نسخه کامارو SS موجود در ایالات متحده، 8 اسب­‌بخار ضعیف‌­تر شده است، که علت آن را باید در قوانین آلایندگی جستجو کرد.

قیمت شورولت کامارو Vivid Orange Edition

شورولت کامارو Vivid Orange Edition با قیمت 8.93 میلیون ین در ژاپن عرضه می‌شود، که معادل با 66,275 دلار آمریکا است. توجه داشته باشید که کامارو SS در آمریکا با قیمت پایه 62,908 دلار به فروش می‌­رسد.

شورولت کامارو Vivid Orange Edition

ثبت سفارش برای شورولت کامارو Vivid Orange Edition از 8 می 2023 در نمایندگی‌های برند آمریکایی آغاز خواهد شد، درحالی‌که خودروها از اواسط تابستان به مشتریان تحویل می­‌شودد. این خودرو در 20 می به پیست فوجی می‌آید تا به صورت حضوری با طرفدارانش ملاقات کند. همچنین تمام افرادی که در سوم و چهارم ژوئن در پیست فوجی به آزمایش رانندگی با شورولت کامارو بپردازند، یک اثر هنری از Number-D را دریافت خواهند کرد.

آینده شورولت کامارو

در مارس 2023 بود که شورولت از برنامه آینده‌اش برای تولید کامارو خبر داد، هرچند که از ادامه حیات نام این خودرو هم سخن به میان آمد.

خودروساز آمریکایی قصد دارد نسخه ویژه‌­ای از کامارو به نام Collector's Edition را نیز به مناسبت پایان تولید این خودرو ارائه کند. می‌­توان اطمینان داشت که این مدل با تغییرات ظاهری و نشان‌های ویژه همراه شود، اما از هرگونه تغییر در مشخصات فنی آن اطلاعی در دسترس نیست.

برخی شایعات از احتمال تولید نسل بعدی شورولت کامارو با پیشرانه برقی خبر می‌­دهد. حتی گمانه­‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال تولید نسخه کراس‌­اور از این خودرو برای رقابت با فورد ماستنگ مک-ای هم مطرح شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران