دورهمی با پیرمردهای جوان!

جشن 56 سالگی پیکان در پیست آزادی

23 اردیبهشت 1402 15:10

گردهمایی و جشن بزرگ پیکان با شرکت ده‌ها دستگاه انواع خودروهای پیکان کلاسیک و کلکسیونی از مدل‌های جوانان، کار، تاکسی، دولوکس، اتوماتیک و پیکان‌وانت به همت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، کمیته کلاسیک و کلوپ پیکان در پیست آزادی برگزار شد.

علاقه مندان به این خودرو، از سراسر کشور صبح روز جمعه، مورخ 22 اردیبهشت ماه 1402، برای بازدید و نمایش خودروهای پیکان کلاسیک در پیست مجموعه ورزشی آزادی حضور یافتند. در حاشیه این مراسم مسابقه درگ (شتاب) بین خودروهای داوطلب برگزار شد و پیکان برتر در پایان این مسابقه معرفی شد.

از جمله ارزشمندترین خودروهای حاضر در این رویداد باید به مدل های دولوکس اواخر دهه 40 و 50 شمسی، مدل پیکان جوانان 1350، پیکان تاکسی 1348، پیکان وانت 1366، پیکان اتوماتیک و مدل‌های کار مربوط به سالهای مختلف تولید اشاره کرد. این همایش با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان تولیدکننده پیکان همراه بود. 

جشن تولد 56 سالگی پیکان

آقای مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره هدف برگزاری این همایش و جشن بزرگ گفت: سه هدف فدراسیون در سال 1402، آموزش، افزایش امید و نشاط اجتماعی و همچنین توسعه ارتباطات بین‌المللی است.

عکاس: عرفان اسلام‌پناه

دیدگاه کاربران