• تغييرات کارلکس براي فراري پوروسانگوئه
  • تغييرات کارلکس براي فراري پوروسانگوئه
  • تغييرات کارلکس براي فراري پوروسانگوئه
  • تغييرات کارلکس براي فراري پوروسانگوئه

پکیج 61 هزار یورویی برای شاسی‌بلند ایتالیایی

تغییرات کارلکس برای فراری پوروسانگوئه

31 اردیبهشت 1402 18:16

فراری پوروسانگوئه به عنوان نخستین محصول برند ایتالیایی با چهار در، در سپتامبر سال گذشته رونمایی شد. اکنون شرکت کارلکس به سراغ این خودرو رفته و طراحی بدنه و کابین آن را تاحدی تغییر داده است.

مجموعه ارائه شده توسط کارلکس با قیمت 61,500 یورو عرضه شده است، هرچند که علاقمندان می‌­توانند تغییرات بدنه، کابین و رینگ‌ها را به صورت جداگانه سفارش دهند.بخش بالایی بدنه فراری پوروسانگوئه با سبز Racing و سایر نقاط با نقره‌­ای براق تزئین شده، که شخصیتی ویژه به این خودروی اسپرت قد بلند اعطا کرده است. رینگ‌های 23 اینچی با طرح اختصاصی کارلکس هم با ترکیب سبز و نقره‌­ای تزئین شده و لوگوی تیونر را در بخش مرکزی به نمایش گذاشته است.

استفاده از ترکیب دو رنگ به فضای کابین هم سرایت کرده و از سبز bottle و سفید pearl برای تزئین داشبورد، روکش صندلی‌ها و پوشش داخلی درها و همچنین کنسول میانی استفاده شده است. آنطور که از تصاویر دریافت می‌شود، رنگ سفید کابین این خودرو، بیشتر به نقره‌­ای شباهت دارد.

کارلکس از اعمال تغییر بر مشخصات فنی فراری پوروسانگوئه خودداری نموده است، که البته نکته منفی به‌شمار نمی‌­آید چراکه این خودرو به پیشرانه 6.5 لیتری 12 سیلندر با 715 اسب‌­بخار قدرت و 715 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده و در حالت استاندارد هم خودرویی نیرومند به‌شمار می­‌آید. نیروی پیشرانه از طریق گیربکس 8 سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چهار چرخ ارسال می‌­شود. البته بسته به سرعت و دنده انتخاب شده، محور جلو از مدار خارج می­‌شود.

شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت فراری پوروسانگوئه به ترتیب 3.3 ثانیه و 308 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

تغییرات کارلکس برای فراری پوروسانگوئه

مجموعه ارائه شده توسط کارلکس با قیمت 61,500 یورو (66,618 دلار) عرضه شده است، هرچند که علاقمندان می‌­توانند تغییرات بدنه، کابین و رینگ‌ها را به صورت جداگانه و با پرداخت مبلغ 16,500، 36 هزار و 12 هزار یورو برای هرکدام، سفارش دهند.

با معرفی پوروسانگوئه توسط فراری، انتقاداتی هم به سوی این خودروساز روانه شده است، چراکه به اعتقاد برخی، این محصول با تاریخچه فراری چندان مطابقتی ندارد. اما به نظر می­‌رسد که مشتریان با این اظهارنظر موافق نباشند، چراکه ظرفیت فروش فراری پوروسانگوئه تا سال 2025 به پایان رسیده است. فراری حتی ثبت سفارش برای این مدل را متوقف کرده بود، که بنابر درخواست مشتریان این فرآیند را دوباره آغاز کرده است.

تغییرات کارلکس برای فراری پوروسانگوئه

با افزایش تحویل فراری پوروسانگوئه به خریداران، می­‌توان انتظار داشت که سایر شرکت‌های تیونر هم به سراغ این خودرو بروند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران