• تيونينگ Pogea فراري پورسانگوئه
  • بازطراحي فراري Purosangue
  • بازطراحي فراري Purosangue
  • بازطراحي فراري Purosangue
  • بازطراحي فراري Purosangue
  • بازطراحي فراري Purosangue
  • بازطراحي فراري Purosangue

با ادبیات طراحی Pogea

بازطراحی فراری پورسانگوئه

6 آذر 1402 18:31

لامبورگینی و فراری، دو رقیب دیرینه ایتالیایی، اولین خودروهای شاسی‌بلند خود را عرضه کرده‌اند. لامبورگینی اوروس توانست فروش خوبی را به ارمغان بیاورد و نمودارهای فروش لامبورگینی را تحت تاثیر قرار داد. اما فراری پورسانگوئه، اولین شاسی‌بلند فراری، نتوانست جایگاه خوبی را در میان علاقمندان فراری بدست آورد و تولید آن به ۲۰ درصد ظرفیت کارخانه محدود شده است.

اکنون شرکت تیونینگ Pogea Racing تغییرات اساسی را برای پورسانگوئه ارائه داده است. این شرکت، یک تیونر آلمانی است که در تغییر و اصلاح مدل‌های آلفارومئو و آبارث تخصص دارد و گاهی روی فراری کار می‌کند. تجربه آن به ۲۵ سال می‌رسد و تازه کار نیست.

تیونینگ Pogea فراری پورسانگوئه

این مدل اصلاح شده، با رینگ‌های ۲۳ اینچی جلو و ۲۴ اینچی عقب در دسترس است و گلگیرهای آن برآمده شده. البته Pogea Racing اولین تیونری نیست که پورسانگوئه را سفارشی می‌کند. قبلا شرکت کارلکس دیزاین پروژه دو رنگ خود را رونمایی کرده بود.

این نمونه سفارشی جدید، بیش‌تر یک هاچ‌بک است تا شاسی‌بلند و در ساخت آن از فیبرکربن زیادی استفاده شده است. در بخش عقب، خروجی اگزوز چهارگانه در قسمت میانی تعبیه شده و یادآور کوروت Z06 است. یک دیفیوزر تهاجمی‌تر نیز برای آن‌ در نظر گرفته شده است. این‌ کیت بدنه به صورت دیجیتالی ارائه شده و درصورت ثبت سفارش، تولید می‌شود.

تیونینگ Pogea فراری پورسانگوئه

این تیونر اشاره کرده که در حال کار بر پیشرانه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی با ارتقای قدرت است و در آینده نسخه ۸۲۰ اسب‌بخاری آن‌ را ارائه می‌دهد. گشتاور این پیشرانه ذکر نشده است، اما احتمالا بیش‌تر از گشتاور 715 نیوتن‌متری نسخه استاندارد فراری پورسانگوئه خواهد بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران