• نسخه Huntsman بنتلي بنتايگا کانتيننتال GTC اسپيد

همکاری دو برند لوکس انگلیسی

معرفی نسخه Huntsman از دو محصول بنتلی

6 خرداد 1402 12:24

همانطور که بنتلی به عنوان یک خودروساز لوکس شناخته می­‌شود، برند Huntsman هم در زمینه پوشاک گرانقیمت شهرتی به هم زده است. اکنون این دو برند اهل بریتانیا با مشارکت یکدیگر، اقدام به معرفی نسخه ویژه از دو محصول بنتلی نموده‌اند.

از هریک از این خودروها، فقط 5 دستگاه تولید می­‌شود. یک عدد کت تولید برند Huntsman که براساس اندازه مالک خودرو دوخته شده است، نیز همراه با خودرو تحویل خواهد شد. نسخه تولید محدود Huntsman براساس مدل‌های بنتایگا بدنه‌ ­بلند و کانتیننتال GTC اسپید شکل گرفته و در رویداد Savile Row کنکورس معرفی خواهند شد. از هریک از این خودروها، فقط 5 دستگاه تولید می­‌شود. یک عدد کت تولید برند Huntsman که براساس اندازه مالک خودرو دوخته شده است، نیز همراه با خودرو تحویل خواهد شد.

علاوه بر کارکنان بخش خودروهای سفارشی بنتلی یعنی مولینر، سرپرست خیاطان و مدیر بخش خلاقیت Huntsman یعنی کمپل کری، در طراحی این دو خودروی سفارشی دخالت داشته‌­اند.

در طراحی فضای کابین این دو بنتلی سفارشی هم با نشانه­‌هایی از رویه طراحی محصولات Huntsman و البته دوخت لوزی‌شکل مواجه هستیم، درحالی‌که لوگوی بنتلی در برخی نقاط همچون پشتی صندلی‌ها قابل مشاهده است.

نسخه Huntsman بنتلی بنتایگا کانتیننتال GTC اسپید

بنتلی بنتایگاه EWB Huntsman براساس تریم Azure شکل گرفته و به واسطه رنگ زرشکی Burgundy بدنه و رینگ‌های 22 اینچی 10 پره، قابل شناسایی است. صندلی‌های مشهور به Airline برای این مدل درنظر گرفته شده است، که در 22 حالت تنظیم می­‌شود.

اما کانتیننتال GTC اسپید Huntsman با خاکستری روشن تزئین شده است، که در کنار جزئیات مشکی و رینگ‌های 22 اینچی 10 پره مشکی براق قرار می‌­گیرد.

نسخه Huntsman بنتلی بنتایگا کانتیننتال GTC اسپید

بنتلی عادت دارد که به مناسبت‌های گوناگون، نسخه­‌های ویژه از محصولات خود را ارائه کند. همین اواخر، نسخه اسپید ادیشن 12 از سه محصول این برند به مناسبت پایان تولید مدل‌های 12 سیلندر، معرفی شد. نکته جالب اینکه ماکت پیشرانه V12 در مقیاس پانزده/صدم و از جنس آلومینیوم سیلندر نمونه واقعی هم به خریداران این مدل‌ها عرضه می­‌شود.

بنتلی بنتایگا بدنه ­بلند و کانتیننتال GTC اسپید Huntsman از طریق نمایندگی بنتلی درJack Barclay به فروش می‌­رسد. قیمت این مدل‌ها فعلا اعلام نشده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران