• زينگر 21C V Max
  • زينگر 21C V Max
  • زينگر 21C V Max
  • زينگر 21C V Max
  • زينگر 21C V Max

خودنمایی سوپراسپرت آمریکایی در گودوود

معرفی زینگر 21C V Max

26 تیر 1402 18:39

شرکت زینگر (Czinger Vehicles) که در سال 2019 توسط کوین و لوکاس زینگر در لوس آنجلس تاسیس شده، اکنون 15 نمایندگی در شهرهای مختلف جهان از جمله توکیو، بارسلون، لندن، مونیخ و فرانکفورت تاسیس کرده است.

این کمپانی از طراحی محصولات خود با کمک هوش مصنوعی خبر داده، قصد دارد پس از عرضه 21C در سال جاری، یک سدان کوپه به نام هایپر GT را نیز در آینده معرفی کند.

هر دو محصول نامبرده قبلا در رویداد مونته ری در کالیفرنیا رونمایی شده بودند، اما اکنون زینگر 21C V Max در فستیوال سرعت گودوود حاضر شده است، تا خود را به مشتریان اروپایی نشان دهد.

زینگر 21C V Max

به منظور تاکید بر اصالت کالیفرنیایی، زینگر 21C V Max با لباسی به رنگ نارنجی Golden State of Mind در این رویداد حاضر شده، که با الهام از رنگ گل خشخاش کالیفرنیایی طراحی شده است. در زمان رویش این گل در فصل بهار، نارنجی به رنگ غالب مراتع این ایالت بدل می‌­شود. زینگر قصد داشته با معرفی این رنگ، توجه خود به حفاظت از محیط زیست را نیز نشان دهد.

فضای کابین زینگر 21C V Max هم با ترکیبی از چرم سبز ارتشی با دوخت نارنجی، کفپوش‌های خاکستری و تریم فیبرکربن تزئین شده است.

زینگر 21C V Max

زینگر 21C V Max که در دو پیست لاگونا سکا و آمریکاس رکورد ثبت کرده، به پیشرانه 2.88 لیتری توئین توربوشارژ V8 با 1350 اسب‌­بخار قدرت مجهز شده است.

موسسان شرکت زینگر در گفتگو با motor1، هواپیمای جاسوسی SR-71 Blackbird را به عنوان منبع الهام طراحی 21C V Max معرفی کرده‌­اند. بنابر اعلام ایشان، ضریب درگ بدنه این خودرو به قدری است که در سرعت 322 کیلومتر برساعت، نیروی رو به پایین معادل با 2.5 تن به بدنه آن وارد می­‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران